Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@10:54:39 GMT

برنامه ویژه برانکو برای مقدماتی جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۹۱۰۲

برنامه ویژه برانکو برای مقدماتی جام جهانی

خبرورزشی - تیم ملی فوتبال عمان که در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲ و  ۲۰۱۴ به مرحله نهای دور مقدماتی راه یافته بود با برانکو ایوانکوویچ جواز حضور در مرحله نهایی دور مقدماتی جام ۲۰۲۲ را نیز به دست آورد.

 سرمربی کروات تیم ملی عمان بعد از پیروزی این تیم مقابل بنگلادش و صعود به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم به مرحله نهایی و همچنین پنجمین صعود عمان در تاریخ جام ملت‌های آسیا گفت: ابتدا این موفقیت را به همه اعضای تیم، بازیکنان و فوتبال دوستان عمانی تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از عملکردی که در این رقابت‌ها داشتیم راضی و خوشحالیم. بازیکنان من نمایشی که لیاقت آن را داشتند نشان دادند و هدف اصلی ما صعود بود که به آن دست یافتیم. این هدف با تلاش و پشتکار اعضای تیم به دست آمد.

وی تصریح کرد: ما با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حاضر شدیم، با این وجود می‌دانیم که در مرحله بعدی کار سخت‌تری داریم و با قدرت‌های برتر فوتبال آسیا مواجه می‌شویم. برابر تیم‌هایی قرار می‌گیریم که بهترین‌ها و قدرتمندترین تیم‌های قاره هستند و تلاش می‌کنیم برای حضور در این سطح آماده باشیم.

برانکو در پایان گفت: محدودیت‌های فیفا و AFC در برگزاری مسابقات با این شرایط و در دوره شیوع کرونا را درک می‌کنیم و می‌دانیم مشکلات زیادی برای برگزاری بازی‌ها در این وضعیت داشتند. از حالا اعلام می‌کنم هر تصمیمی که در خصوص مرحله بعدی گرفته شود ما تابع خواهیم بود و برای حضور در بازی‌های دور نهایی آماده می‌شویم.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1525839

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ انتخابی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود

اکبر قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در سطح استان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته خدام روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت وارد استان می‌شوند و در تمامی شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر افزود: برنامه‌ها تا روز سه شنبه یکم خرداد ماه ادامه دارد و در این مدت خدام حرم رضوی در ۶۵ شهر و روستا حضور پیدا می‌کنند.

قائدی ادامه داد: در این مدت بیش از ۴۵۰ برنامه در نقاط مختلف استان با حضور خدام و پرچم بارگاه رضوی توسط خادم یاران و یاوران رضوی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این برنامه‌ها ۱۳۵ خادم اجرایی در سطح استان حضور فعال دارند.

کد خبر 6097634

دیگر خبرها

  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر جهان
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا