Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@12:30:06 GMT

کاهش شدت گرمای هوا در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۹۳۱۱

کاهش شدت گرمای هوا در خراسان جنوبی

نخعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: در شبانه روز گذشته با کاهش ۳ تا ۵ درجه ای دما در سطح استان از شدت گرمای هوا کاسته شده است.

او با اشاره به این که روز گذشته بیشینه‌ی دمای هوا در شهرستان‌های بشرویه و طبس بالای ۴۹ درجه سلسیوس بوده است افزود: در شبانه روز گذشته دمای هوای طبس ۴۳ درجه و بشرویه ۴۱ درجه سلسیوس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخعی با اشاره به این که در روز‌های آینده تغییرات دمای هوا در استان محسوس نیست اظهار کرد: تا اوایل هفته‌ی آینده در برخی ساعات برای نیمه‌ی شرقی استان سرعت وزش باد شدید قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی تصریح کرد: تا اواخر این هفته در برخی ساعات افزایش سرعت وزش باد به ویژه در نواحی شرقی استان می‌تواند سبب خیزش گرد و خاک شود.

او بیان کرد: در شبانه روز گذشته شهرستان‌های بیرجند و قاین با کمینه دمای ۱۶ درجه سلسیوس بالای صفر خنک‌ترین شهر‌ها و دهسلم با بیشینه دمای ۴۶ درجه سلسیوس گرم ترین، استان بوده است.

نخعی ادامه داد: در شبانه روز گذشته تغییرات دمای هوا در مرکز استان بین ۱۶ و ۳۶ درجه سلسیوس ثبت شده است.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تغییرات دمایی کاهش دمای هوا وضعیت آب و هوایی شبانه روز گذشته درجه سلسیوس دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون آفتابی است گفت: هوای استان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است.  مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: رگبار بهاری باران و مه صبحگاهی در جلگه نیز دوراز انتظار نیست. وی با اشاره به شرایط دریا اضافه کرد: دریا در این مدت برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است. محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۳۱ درصد است. مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۲ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

دیگر خبرها

  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • برچسب شیشه هیوندای در تابستان به دادتان می‌رسد!
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • کاهش دمای هوا در استان
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی