Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار با اشاره به استحصال 200 لیتر آب در ثانیه از ۷ حلقه چاه طرح اضطراری تامین آب کرمان افزود: در اجرای این طرح هیچگونه تعللی قابل توجیه نیست و باید سه شیفت کار کنید تا هر چه زودتر آب این پروژه به شبکه آب کرمان متصل شود.

"علی زینی وند" امروز ۲۶ خردادماه در حاشیه بازدید از پروژه اضطراری تامین آب شرب شهر کرمان گفت: باید با کار شبانه روزی قبل از پایان تیرماه آب این هفت حلقه چاه به شبکه آب شهر کرمان تزریق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان آبی که از این چند چاه استحصال می شود را ۲۰۰ لیتر بر ثانیه اعلام کرد و افزود: در اجرای این طرح هیچگونه تعللی قابل توجیه نیست و باید سه شیفت کار کنید تا هر چه زودتر آب این پروژه اضطراری به شبکه آب کرمان متصل شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه اکنون مردم در مضیقه هستند، تصریح کرد: مدیران معطل کمیسیون و مسائل مالی نباشند و این کار را باید به سرعت اجرا کنید.

وی بر لزوم آبرسانی به موقع و منظم به مناطقی که دچار مشکل قطعی آب هستند به صورت سیار تاکید کرد و افزود: اکنون ۱۲ دستگاه تانکر آبرسانی داریم که مقرر شد چهار تانکر دیگر برای این امر خریداری شود ضمن آنکه سازمان آب و فاضلاب از ظرفیت سایر دستگاه ها و بخش خصوصی استفاده کند تا بتوانیم مقداری از مشکل مردم در زمینه آب شرب را حل کنیم.

زینی وند با تاکید برآنکه خطوط انتقال آب و برق این پروژه باید با سرعت اجرا شود، اظهار کرد: مدیران موانع این پروژه را خارج از روال عادی و بروکراسی اداری حل کنند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه سال آینده آب پایدارتری برای شهر کرمان داشته باشیم، تاکید کرد: امیدواریم در تیرماه این آب به شبکه آب شهر کرمان اضافه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آب شرب بحران آبي كرمان شبکه آب شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های ثانیه پایانی بایرلورکوزن؛ ژابی آلونسو نمی‌بازد! / فیلم

بایرلورکوزن با پیروزی قاطع 5-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت، به رکورد 59 ساله شکست‌ناپذیری بنفیکا رسید و حالا تیم ژابی آلونسو تنها به یک بازی برای شکستن آن نیاز دارد.

دانلود (13.9MB)

دیگر خبرها

  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • صداوسیما در مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای ؛ ۹۵ تبلیغ پخش کرد!
  • صداوسیما در مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای ۹۵ تبلیغ پخش کرد!
  • عقب ماندگی نهضت ملی مسکن درکرمان با ظرفیت صنعت ومعدن جبران شود
  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • گل‌های ثانیه پایانی بایرلورکوزن؛ ژابی آلونسو نمی‌بازد! / فیلم
  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد