Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت یوفا برترین گل‌های دور نخست مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ را معرفی کرد. خبرگزاری میزان - دور نخست مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ شب گذشته (سه‌شنبه) به اتمام رسید که در پایان این مرحله شاهد اتفاقات تلخ و شیرین زیادی از ایست قلبی کریستین اریکسن دانمارکی تا ثبت ۳ گل به خودی و شکسته شدن رکورد‌های متعدد از سوی رونالدو روبرو بوده‌ایم و همین اتفاقات نشان از جامی سراسر هیجان را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین سایت یوفا با اتمام دور نخست مرحله گروهی، برترین و زیباترین گل‌ها را انتخاب کرد که چهار گل از سوی پاتریک شیک، کریستیانو رونالدو، اشتفان لاینر و آندری یارمولنکو انتخاب شدند.   گل اول جمهوری چک به اسکاتلند توسط پاتریک شیک:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

گل سوم پرتغال به مجارستان توسط رونالدو:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

گل اول اتریش به مقدونیه شمالی توسط اشتفان لاینر:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

گل اول اوکراین به هلند توسط یارمولنکو:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: یورو ۲۰۲۰| شکست خانگی آلمان مقابل فرانسه با گل به خودی هوملز/ VAR بلای جان خروس‌ها + عکس و فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: یورو 2020 تیم ملی جمهوری چک پاتریک شیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یورو یورو 2020 تیم ملی جمهوری چک پاتریک شیک کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دور نخست مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند

ایسنا/اصفهان بسکتبالیست‌های سبزپوش اصفهان دیدار نخست مرحله نیمه نهایی را با شکست پشت سر گذاشتند.

تیم بسکتبال ذوب‌آهن در چارچوب دیدار اول مرحله نیمه نهایی لیگ‌برتر، امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ماه) در ورزشگاه ملت اصفهان میزبان طبیعت بود که با حساب ۸۴ بر ۷۴ نتیجه را واگذار کرد.

مهران حاتمی این دیدار را با ترکیب مسعود سلیمانی، محمدرضا اکبری، آرن داوودی، اصغر کاردوست، رسول مظفری، حسین مکاریان، مهدی مرادی‌نسب، روزبه ارغوان، علی کاشانی، سیامک ترابی‌خواه، دوایت باکس و جونز جمیل شروع کرد.

از امتیازات ابتدایی طبیعت حاشیه‌ امنی ۲ امتیازی ایجاد کرد، با اینکه ذوبی‌ها دو بار امتیاز را برابر کردند، اما باز مهمان تهرانی دست برتر میدان میشد. سبزپوشان اصفهان در کوارتر دوم بهتر ظاهر شدند و با استفاده بهتر از موقعیت‌ها و دفاع بهتر زیر تور آرام آرام از حریف فاصله گرفته و اختلافات را دو رقمی کردند.

برتری گاندوها همچنان ادامه داشت و ذوبی‌ها با حساب ۳۸ بر ۳۳ نیمه نخست را به پایان رساندند.

کوارتر سوم برای طبیعت متفاوت آغاز شد و توانست اختلاف امتیاز را جبران کرده و ۵۸ بر ۵۳ کار را پیش بیندازد.

در این نیمه پربرخوردتر و سرعتی‌تر دنبال شد و درصد خطاهای انفرادی دو تیم کمتر شد، با این حال نماینده پایتخت همچنان فاصله را با ذوب‌آهن حفظ کرد و به دو رقم رساند.

لحظاتی از دقایق پایانی دیدار نخست دو تیم در نیمه‌نهایی با درگیری لفظی دو بازیکن وقفه افتاد که در نهایت آرمان زنگنه، بازیکن پیشین ذوب و اکنون طبیعت راهی رختکن شد.

به این ترتیب نخستین گام ذوب‌آهن در مرحله نیمه‌نهایی با شکست خانگی به اتمام رسید. نماینده اصفهان دومین دیدار را دوشنبه در اصفهان میزبان طبیعت خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم