Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@11:57:17 GMT

۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در بین نیازمندان توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۹۵۳۹

۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در بین نیازمندان توزیع می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد لرستان گفت: ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی اهدایی موسسه حضرت خدیجه و برنامه سمت خدا در دهه کرامت در بین نیازمندان لرستانی توزیع می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با همکاری موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا به مناسبت دهه کرامت ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین خانوارهای نیازمند لرستانی توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: این تعداد گوشت قربانی بین نیازمندان سه شهرستان ازنا، الیگودرز و دورود توزیع می شود.

 

ابدالی پور ادامه داد: تاکنون طی 9 مرحله گوشت قربانی با کمک موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 13 تن و 500 کیلو گوشت قربانی شامل بسته های یک و نیم کیلویی بین نیازمندان و ایتام استان لرستان توزیع شده است.

 

ابدالی پور ادامه داد:  بسته های گوشت قربانی با محوریت کانون های فرهنگی هنری در بین نیازمندان و ایتام توزیع می شود.

 

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال های اخیر بانک اطلاعانی از نیازمندان و ایتام محلات کسب کرده اند.

 

وی افزود: طرح مواسات و همدلی در لبیک به فرمان رهبری  در راستای دستگیری از نیازمندان، ایتام و اقشار آسیب دیده از کرونا در دستور کار کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قرار دارد.

 

ابدالی پور ادامه داد: انون های فرهنگی هنری مساجد در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی در طول یک سال گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

 

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب مشارکت های مردمی و خیرین به صورت ماهانه و یا مناسبتی از ایتام و نیازمندان حمایت می کنند

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: موسسه حضرت خدیجه س ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گوشت قربانی کانون های فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان توزیع می شود گوشت قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود