Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:45:37 GMT

هر برگ رای ما در انتخابات، موشکی بر قلب استکبار است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۹۶۸۱

هر برگ رای ما در انتخابات، موشکی بر قلب استکبار است

ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین فرماندهی سپاه عاشورا در بسیج اقشار و متخصصان گفت: هر برگ رای ما در انتخابات موشکی در قلب استکبار و در راس آن آمریکا و اسرائیل خواهد بود.

سرهنگ پاسدار داود عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: حضور حداکثری مردم و به خصوص مردان و زنان روستایی و عشایری به نیابت از انتقام خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با نیت در انتخابات شرکت کرده و با انتخاب فردی اصلح و کارآمد سرنوشت خود و کشور را به درستی رقم خواهند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردان و زنان غیرتمند و شجاع روستایی و عشایر به عنوان مرزنشینان و حافظان مرزهای سرزمینی ایران در طول انقلاب شکوهمند اسلامی در تمام صحنه‌ها از دفاع مرزها، تولید و مبارزه با استکبار حاضر بودند و کوچکترین لغزشی در رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب و شهدا نداشته و در مقابل هیچ دشمنی سر فرود نیاورده‌اند.

وی با اشاره به تعبیر امام خمینی(ره) در خصوص عشایر مبنی بر این‌که"عشایر ذخایر انقلاب هستند" گفت: از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا کنون هرجا که نیاز به حضور بود، این ذخایر انسانی در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری پرشور و حماسی داشتند. 

سرهنگ پاسدار عباسی افزود: بزرگترین افتخار عشایر این است که سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی از خون عشایر غیرتمند بوده که امروز شجاع، دلیری و رشادت‌های این شهید والامقام در تمام دنیا زبان زد خاص و عام است.

وی منطقه ارسباران را منطقه غیرت و شجاعت عنوان کرد و گفت: مردان و زنان روستایی و عشایری این منطقه همیشه در حضور حداکثری سنگ تمام گذاشته‌اند و امسال نیز بار دیگر با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای عظمت و قدرت ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی حضور حداکثری در انتخابات را شکستی سخت برای دشمنان ذکر کرد و افزود: هدف از حضور حداکثری و انتخاب رئیس جمهور در واقع انتخاب نظام جمهوری اسلامی است که امروز قدرتمندتر و با اقتدارتر از همیشه دشمنان را به زانو درآورده و شکست داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی حضور حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

رهبر معظم انقلاب همواره مخالف تولید و به‌کارگیری سلاح هسته‌ای به عنوان یک سلاح کشتار جمعی بوده‌اند و مروری بر بیانات ایشان در سال‌های مختلف بیانگر این مهم است که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا،  اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند