Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@00:13:32 GMT

پایان قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۹۷۲۷

پایان قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و پیروزی ایران مقابل عراق و صعود به مرحله سوم انتخابی جام جهانی، قراداد دراگان اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال خاتمه یافت و این مربی از امروز هیچ تعهدی نسبت به تیم ملی ندارد. این مربی کروات اواسط بهمن ۹۸ قراردادی را به مدت ۶ ماه با تیم ملی منعقد کرده بود اما به علت شیوع کرونا، ماموریت اسکوچیچ عقب افتاد و بالاخره بعد از یک سال و نیم خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که فدراسیون فوتبال از عملکرد این سرمربی رضایت داشته باشد، می‌تواند برای ادامه همکاری به اسکوچیچ درخواست بدهد و در صورت توافق طرفین، او در مرحله سوم انتخابی جام جهانی هم هدایت ایران را بر عهده خواهد داشت.

بعد از شیوع کرونا و به علت طولانی شدن مرحله انتخابی جام جهانی و به تعویض افتادن ماموریت شش ماهه سرمربی تیم ملی، زمزمه‌های زیادی مبنی بر برکناری این سرمربی وجود داشت اما فدراسیون فوتبال به این همکاری ادامه داد.

256 251

کد خبر 1525855

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی فعلی منچستر سیتی، در آستانه ورود به آخرین سال قرارداد فعلی‌اش قرار دارد‌ که در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ به پایان می‌رسد در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای برای تمدید این قرارداد برنامه‌ریزی نشده است.

منچستر سیتی بدون هیچ نگرانی‌ای معتقد است که پپ گواردیولا قراردادش را تمدید می‌کند و البته به او فرصت و فضای لازم را می‌دهد تا در زمان مناسب با کمک و مشورت خانواده‌اش در مورد قرارداد با سیتی تصمیم بگیرد.

با این حال، منچستر سیتی احتمالاً در صورتی که گواردیولا تصمیم بگیرد در پایان قرارداد فعلی خود از باشگاه جدا شود، برنامه‌های اضطراری‌ای در دستور کار قرار دهد و به سراغ یکی دیگر از تیم‌های خوب سیتی گروپ برود. به احتمال زیاد در صورت جدایی گواردیولا، آنها سرمربی خیرونا را به‌عنوان جانشین او انتخاب می‌کنند.

او میشل سانچز است که عملکردش به ویژه در این فصل توجه‌ها را جلب کرده است زیرا او تیم جوان و جاه‌طلب خود را به سه تیم برتر لالیگا رسانده و عملکردی مثال‌زدنی در بیشتر قسمت‌های فصل داشته است.

پره گواردیولا که مدیریت باشگاه خیرونا را برعهده دارد، در مورد اینکه میشل سانچز در آینده می‌تواند جانشین برادرش در سیتی شود، گفت:«بله، من فکر می‌کنم که میشل توانایی مربی‌گری در باشگاه‌های بزرگ را دارد و ما یکی از آنها هستیم. خیرونا باشگاه بزرگی است. (خنده)

امیدوارم او بتواند سال‌های بیشتری در کنار ما بماند و ما در این سال‌ها بتوانیم به اهداف مدنظرمان برسیم. اولویت ما این است که او در اینجا احساس خوشحالی و تعهد داشته باشد و ببیند که باشگاه همه ابزارهای لازم را در اختیار او قرار می‌دهد تا بتواند کارش را به خوبی انجام دهد. ما باید تلاش کنیم تا بازیکنانی در سطح عالی برای او بیاوریم که بتواند به بهترین شکل ممکن تیم را هدایت کند. اگر همه چیز باب میل دو طرف پی برود و باشگاه به اهدافش برسد، میشل سال‌ها با ما خواهد بود، فعلا به فراتر از آن فکر نکنیم.»

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود