Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایستگاه آتش‌نشانی اروند در بلوار بایندر در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال احداث می‌شود.

سعیدخوری‌زاده افزود: احداث این ایستگاه آتش‌نشانی باعث می‌شود خدمات‌رسانی و عملیات امدادی به مناطق شمال منطقه محرزی، حفار، منیخ، ساحلی، بلوار بایندور، کوت شیخ، بلوار نادر به سمت دانشگاه پیام نور خرمشهر با سرعت عمل بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌ اظهار داشت:پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده با اتمام عملیات اجرایی این پروژه به بهره‌برداری برسد.

خوری زاده کل ایستگاه‌های اطفای حریق و امداد و نجات خرمشهر را سه ایستگاه عنوان کرد و گفت: با راه اندازی ایستگاه اروند تعداد ایستگاه‌های اطفای حریق و امداد و نجات خرمشهر به چهار ایستگاه افزایش می یاد.

خرمشهر سه ایستگاه اطفای حریق و امداد و نجات فعال دارد که متناسب با نیاز این شهرستان نیست.

برچسب‌ها آتش نشانی اطفای حریق خرمشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی اطفای حریق خرمشهر آتش نشانی اطفای حریق خرمشهر امداد و نجات اطفای حریق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی نقدی با اشاره به وقوع آتش سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان شفت، اظهار کرد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ واحد تجاری و مسکونی طعمه حریق شده است، افزود: با توجه به بافت و معماری امامزاده ابراهیم(ع) هر واحد سه تا چهار طبقه است و عمدتا از جنس چوب است.

فرماندار شفت از اطفای کامل حریق تا بامداد امروز خبر داد و تصریح کرد: چوبی بودن این واحدها موجب گسترش آتش سوزی شد و آتش نشانان از شفت و احمدسرگوراب و نصیرمحله و شهرک صنعتی شفت و فومن و رشت برای اطفای حریق اعزام شدند.

نقدی با بیان اینکه تلفات جانی نداشتیم، خاطرنشان کرد: آتش نشانان همچنان در حال بررسی میزان خسارت ها هستند و علت اصلی حادثه در دست بررسی است؛ البته طبق شواهد موجود اتصال سیم کشی یک نانوایی که تعطیل بوده موجب شکل گیری حریق شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد