Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:02:13 GMT

انتخاب اصلح کمک به رفع مشکلات کشور است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۹۸۰۱

انتخاب اصلح کمک به رفع مشکلات کشور است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با انتخاب فرد اصلح به رفع مشکلات و تغییر در کشور کمک کنیم.

حجت الاسلام سبزی افزود: هر رای مردم مانند یک موشکی بر قلب استکبار و دشمنانی که چشم دیدن این نظام مقدس و مردم ما را ندارند تلقی می‌شود و مشکلات کشور با حضور حداکثری قابل رفع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: استعداد‌ها و ظرفیت‌های خوبی در کشور برای تحول و تغییر وجود دارد که با انتخاب فرد اصلح و بکار گیری منابع عظیم خدادادی، می‌توانیم، به کاهش مشکلات و تنگنا‌های مردم کمک دوچندانی کنیم.


۲۸ خرداد ماه در استان مرکزی علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم برگزار خواهد شد و نامزد‌های این انتخابات مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند تا خود را بیشتر به مردم معرفی کنند و شانس انتخاب شدن شان را افزایش دهند.

یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر واجد شرایط رای در استان مرکزی فرصت دارند در روز ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رای حضور یابند و به نامزد انتخاباتی مد نظرشان رای دهند.

از مجموع رای دهندگان ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر به عنوان رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: همه اقلام انتخاباتی از جمله تعرفه‌ها و دستورالعمل‌های تبلیغات از وزارت کشور تحویل گرفته شده و به فرمانداری‌ها و بخش داری‌ها تحویل داده شده است تا همه دستگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌ها در چارچوب قانون حرکت کنند.

اکرمی با اشاره به اتخاذ تمهیدات بهداشتی افزود: تمامی تمهیدات بهداشتی برای انتخابات ایمن پیش بینی شده است و امیدواریم مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس کنند.

انتهای پیام / ج


میرزایی فرماندار ساوه نیز گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد، حدود ۱۹۱ هزار و ۹۷۶ نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که کار اخذ آرا مردم ازطریق ۱۵۹ شعبه‌ی در نظر گرفته شده، شامل ۱۰۱ شعبه ثابت و ۵۸ شعبه سیاراست، صورت خواهد گرفت

میرزایی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای همه مجریان و دستندرکان به عنوان یک اصل مهم و اساسی است که امیدواریم با حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رای تحقق پذیرد
مردم ساوه نیز حضور و مشارکت در انتخابات روز جمعه را حق خود برای تعیین سرنوشت کشورشان می‌دانند که می‌توانند نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را نقش بر اب کنند
گفتنی ست کار برگزاری انتخابات ۲۸ خردا ماه در شهرستان ساوه توسط ۱۱۵۴ نفر در هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت انجام خواهد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات 11 اسفند 1402 تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از 18 سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده 400 متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات 250 هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت 100 هزار تن راه‌اندازی شده که تا 200 هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا 37 میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست