Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:11:03 GMT

دورانت و ثبت یک رکورد تاریخی در NBA

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۰۰۴۴

دورانت و ثبت یک رکورد تاریخی در NBA

ستاره تیم بسکتبال بروکلین گفت: توجهی به آمار و عملکردم در زمین ندارم اما وقتی به آمار بالایی دست پیدا کردم، سعی می‌کنم آن را تکرار کنم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم بسکتبال بروکلین نتس در بازی پنجم از از مرحله نیمه نهایی کنفرانس غرب لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا با پیروزی 114 بر 108 مقابل میلواکی باکس و ثبت یک رکورد تاریخی توسط کوین دورانت به سومین برد خود رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلواکی باکس بازی را در زمین بروکلین با قدرت آغاز کرد و در کوارترهای اول و دوم 29 بر 15 و 30 بر 28 به پیروزی رسید. نتس در ادامه اما 38 بر 28 و 33 بر 21 برنده شد تا در علاوه بر پیروزی در این دیدار در بازی شماری هم 3 بر 2 پیش افتاده باشد.

 

کوین دورانت در غیاب کایری اروینگ و در روز کم‌فروغ جیمز هاردن (45 دقیقه بازی و 5 امتیاز) توانست 49 امتیاز، 17 ریباند، 10 پاس گل، 3 توپربایی و 2 دفاع در مدت 48 دقیقه حضورش در زمین برای بروکلین ثبت کند. او فقط 20 امتیاز در کوارتر پایانی کسب کرد.

 

 

دورانت، تنها بازیکن تاریخ لیگ است که در یک بازی پلی‌آف، بیش از 15 امتیاز، 15 ریباند و 10 پاس گل برای تیمش کسب می‌کند. آخرین بازیکنی که در یک بازی پلی‌آف، 48 دقیقه بازی کرد، لبران جیمز در سال 2018 بود.

 

کوین دوران در مورد این بازی گفت: من همیشه سعی می‌کنم در بازی پرتحرک و فعال باشم و به همین شکل سایر هم‌تیمی‌هایم را نیز تحریک به فعالیت کنم.

وی ادامه داد: من توجهی به آمار و عملکردم در زمین ندارم اما وقتی به آمار بالایی دست پیدا کردم، سعی می‌کنم آن را تکرار کنم.

بسکتبال آمریکا (ان بی ای)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال آمریکا ان بی ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین مسابقه از سری سه گانه فینال بسکتبال­ غرب آسیا ساعت ۲۱:۱۵ امروز در ورزشگاه ازادی تهران برگزار می‌شود.

مسابقه اول سری سه گانه در لبنان به سود الریاضی لبنان رسید و در صورت پیروزی­ امشب تیم لبنانی این تیم قهرمان بسکتبال غرب آسیا خواهد شد و درصورت پیروزی شهرداری گرگان دو تیم در پیروزی ۱ - ۱ و مسابقه سوم در لبنان تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند.

تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان با رسیدن به فینال غرب آسیا به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا راه یافته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!