Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس ازافت دو هزار و ۴۵۸واحدی شاخص کل آن را در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۷هزار واحدی قرارگرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۷درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۵۵نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۶۰نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

حقیقی‌ها امروز حدود ۲۳۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «غکورش»، «ولکار»، «شپنا»، «خگستر»، «خودرو»، «غزر» و «خساپا» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «فتوسا»، «فگستر»، «رافزا»، «چخزر»، «زملارد»، «کزغال» و «شاروم» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از سه هزار و ۴۰میلیارد تومان رسید.

 

 

پربیننده ترین حل معمای ریزش بورس و فرار دژپسند از مسئولیت + فیلم سیمان از حصار قیمت گذاری دستوری خارج شد سهامداران چه شرکت هایی منتظر افزایش سرمایه هستند؟ سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش در بورس امروز / تا تعادل بازار فاصله زیادی باقی است! ارزش سهام عدالت من (۲۴خردادماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بورس امروز شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷,۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷,۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

کد خبر 6093065 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار