Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:53:06 GMT

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان اهری

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۰۱۶۲

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان اهری

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع ۱۵۰۰ بسته غذایی و معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا ویروس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار موسی صفی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: به همت سپاه ناحیه اهر و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک کرامت، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای کمک رسانی به نیازمندان و ادامه رزمایش مواسات و کمک مومنانه، ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمندی که قبلا از طریق پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی شناسایی شده بودن این بسته‌ها به صورت محله محور بین افراد ذیصلاح توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از بدو شیوع بیماری منحوس کرونا در شهرستان اهر تاکنون سپاه و بسیج همیشه در کنار همشهریان با انجام برنامه‌های مختلف خدمات و کمک‌های زیادی انجام داده و این گونه کمک‌ها و خدمات تا ریشه کنی کامل بیماری منحوس کرونا هم‌چنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به روز تجلیل از امام‌ زادگان و بقاع متبرکه نیز گفت: باید سعی کنیم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بقاع متبرک به قطب‌های فرهنگی تبدیل شود و در این خصوص باید همگان تلاش کنیم.

سرهنگ پاسدار صفی هم‌چنین از آمادگی کامل بسیج و گروه‌های جهادی سپاه ناحیه اهر در خصوص کمک به مرمت و بازسازی بقاع متبرک و مساجد در مناطق شهری و محروم روستایی در صورت تعیین مکان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان خبر داد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان

حجت الاسلام اسماعیل تدینی_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق(ع) با برگزاری مراسم سخنرانی و کرسی های تلاوت قرآن کریم در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان افزود: ویژه برنامه‌های گرامیداشت  شهادت امام صادق(ع) از روز گذشته در بقاع متبرکه گیلان با برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن کریم آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام تدینی خاطرنشان کرد: ۱۳۲ مبلغ بومی و مربیان قرآن کریم بقاع متبرکه در برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفر صادق(ع) مشارکت دارند.

وی افزود: ۲۵ ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه شاخص گیلان با توزیع چای و آش نذری و پخش مرثیه سرایی یاد و خاطره امام صادق(ع) را گرامی خواهند داشت.

حجت الاسلام تدینی از عموم مردم گیلان برای شرکت در مراسم گرامیداشت امام صادق(ع) در بقاع متبرکه دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود