Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@19:21:32 GMT

پایان قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۰۲۶۱

پایان قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، با برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و پیروزی ایران مقابل عراق و صعود به مرحله سوم انتخابی جام جهانی، قراداد دراگان اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال خاتمه یافت و این مربی از امروز هیچ تعهدی نسبت به تیم ملی ندارد. این مربی کروات اواسط بهمن ۹۸ قراردادی را به مدت ۶ ماه با تیم ملی منعقد کرده بود اما به علت شیوع کرونا، ماموریت اسکوچیچ عقب افتاد و بالاخره بعد از یک سال و نیم خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که فدراسیون فوتبال از عملکرد این سرمربی رضایت داشته باشد، می‌تواند برای ادامه همکاری به اسکوچیچ درخواست بدهد و در صورت توافق طرفین، او در مرحله سوم انتخابی جام جهانی هم هدایت ایران را بر عهده خواهد داشت.

بعد از شیوع کرونا و به علت طولانی شدن مرحله انتخابی جام جهانی و به تعویض افتادن ماموریت شش ماهه سرمربی تیم ملی، زمزمه‌های زیادی مبنی بر برکناری این سرمربی وجود داشت اما فدراسیون فوتبال به این همکاری ادامه داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تیم ملی فوتبال ایران اسکوچیچ سرمربی تیم ملی انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان طلایی شد

 شهربانو منصوریان به مدال طلای رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش باتجربه ایران در فینال وزن 75- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در حالی که الهه منصوریان خواهر کوچکتر شهربانو سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد، این قهرمان 39 ساله موفق شد یک طلای دیگر به کارنامه افتخارات خود آن هم با شکست حریف چینی اش در خاک این کشور اضافه کند.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهربانو منصوریان: از انتخابات مجلس انصراف دادم افسانه سه خواهر مبارز در لیگ ووشو!

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • انتخابی جام جهانی| زهرا کیانی باز هم طلا گرفت
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی