Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – سومین دیدار تیم های جوانان ایران و ازبکستان از ساعت ۲۱ به وقت محلی و ۲۰:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

گل اول تیم جوانان بانوان ایران را زهره عرفانی در دقیقه ۱۹ وارد دروازه ازبکستان شد. دومین گل ایران در دقیقه ۶۷ با پاس فوق العاده زهره عرفانی، توسط نگین زندی به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلهای ازبکستان نیز در دقایق ۲۹ و ۴۶ به ثمر رسید. هستی فروزند بجای زهرا معصومی، محدثه زلفی به جای سارا دیدار، فاطمه پسندیده به جای فاطمه شبان وارد زمین شدند. قضاوت این دیدار بر عهده کادیروا مالیکا از قرقیزستان بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال زنان ایران فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد

تیم مورایس در اصفهان کامبک خورد و دو امتیاز از دست داد تا شانس قهرمانی این تیم روی کاغذ به صفر نزدیک شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم سپاهان از ساعت 18:10 امروز (دوشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان استقلال خوزستان بود که در پایان بازی دو تیم به تساوی یک - یک بسنده کردند.

شهریار مغانلو در دقیقه 1+45 تک گل سپاهان را روی خروج اشتباه حسن پورحمیدی به ثمر رساند تا تیمش با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم میهمان برای جبران نتیجه، تلاش زیادی انجام داد و جواد آقای‌پور در دقیقه 67 با یک ضربه قیچی برگردان گلزنی کرد و کار را به تساوی کشاند.

با تساوی در این بازی سپاهان 47 امتیازی شد و با ایستادن در رده سوم، فاصله‌اش با صدر جدول به 9 امتیاز رسید. استقلال خوزستان نیز با 22 امتیاز به رده سیزدهم جدول صعود کرد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد