Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@13:47:13 GMT

انصراف مریم عبدالوند از انتخابات شورای شهر کرج

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۰۳۶۴

انصراف مریم عبدالوند از انتخابات شورای شهر کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مریم عبدالوند طی بیانیه ای اعلام کرد که از این دور انتخابات شوراهای شهر کلانشهر کرج کنار گیری کرده، متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

نظام مردمسالاری دینی متکی بر انتخابات است.

امام خامنه ای مدّظله‌العالی 

به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ظرفیت مشارکت آحادمردم در تصمیم گیری برای اداره ی امور از طریق انتخابات فراهم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر به فعالیت های پژوهشی و اجرایی و دغدغه در  مسائل اجتماعی و از آنجا که این مفاهیم از مسائل مهم حوزه مدیریت شهری قلمداد می شوند در عرصه انتخابات شورای شهرحضوریافتم تا با وجود این ظرفیت بتوانم در حل بخشی از مسائل و مشکلات موجود گام بردارم.چنانکه در این تصمیم پیشنهاد و همراهی بسیاری از دوستان اندیشمند، صاحب فکرو انقلابی موثربوده و البته منت دار حسن اعتماد ایشان هستم.

امامتاسفانه عدم انسجام بین نیروهای انقلابی و تشتت در فضای انتخابات شورای شهر نشان از فضایی فاقدهمگرایی و توانمند در پیشبرد کارجمعی می دهد که قطعا مطلوب تحقق اهداف در ابعاد مختلف با توجه به رویکرد گروهی نخواهدبود.

با در نظرگرفتن موارد مذکور از ادامه حضور در این عرصه کناره گیری نموده و اهداف عالی مدنظر را در بسترهای دیگر و در تعامل با بدنه ی جوان و صاحب فکر در قالب فعالیت های اجتماعی دیگر باهمکاری و همراهی صاحبان خرد و دلسوزان انقلاب دنبال خواهم کرد.

برخود لازم می دانم از همه‌ی کسانی که اظهار لطف و همراهی داشته اند تشکرنموده و ظرفیت را برای تشویق مردم به حضورحداکثری در انتخابات بکارگیرم. 

والعاقبة للمتقین - مریم عبدالوند

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های جزیره هرمز به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور معاون عمرانی، مدیرکل دفتر فنی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

مهدی دوستی ضمن تاکید بر اهمیت نظارت مستمر بر روند اجرای پروژه‌ها، گفت: نباید مسائل نرم افزاری و سخت افزاری قابل حل پیشرفت پروژه‌ها را به تعویق بیاندازد و لازم است مدیران نظارت مستمری بر روند اجرایی داشته باشند.

وی افزود: در ادامه اقدامات شهری در جزیره هرمز، برنامه‌های طرح هادی و بازآفرینی شهری که افزایش زیرساخت‌های جدید تفریحی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی را در پی دارد، طبق زمانبندی انجام می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های تعریف شده برای توسعه دریا محور گفت: پایش پیشرفت پروژه‌های آغاز شده در هرمز بویژه توسعه بندر، نیروگاه برق، افزایش ظرفیت آب شرب و پروژه‌های مسکن ملی اهمیت بسیاری دارد چرا که تکمیل زیرساخت‌ها زمینه تعریف اقدامات جدید در جزیره را فراهم می‌کند.

کد خبر 6098238

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۰۰ شعبه اخذ رأی در ۲۲ حوزه انتخابیه وجود دارد
  • پیشرفت علم و فناوری در مرکزی نیازمند دانش بنیان کردن تولید است
  • برگزاری انتخاباتی باشکوه نیازمند کمک و همراهی اصحاب رسانه است
  • افشاگری‌ها علیه قالیباف؛ از اهداف کوتاه مدت تا برنامه ریزی بلندمدت
  • اهداف کوتاه مدت و بلندمدت افشاگری ها علیه قالیباف /کدام طیف او را زیر ضرب برده است؟
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • اقلیم در پی ترمیم روابط‌ با ایران/اهداف سفر بارزانی به تهران چیست
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • ساخت باتری انقلابی که آینده ذخیره انرژی را تغییر می‌دهد (تصویر)