Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مردم غیور و ولایتمدار همیشه در صحنه کشورمان روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰  در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت و حماسه دیگری را خلق می‌کنند. رئیس‌جمهور ایران با حضور مردم پای صندوق‌های رای و حداکثر آرا انتخاب می‌شود.

مردم برای انتخاب ریاست جمهوری ملاک‌هایی دارند و رییس جمهور آینده باید بعد از پیروزی در انتخابات به خواسته و مشکلات مردم رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهروندان عزیز پیام‌هایی مبنی بر درخواست از  رئیس‌جمهور آینده برای ما ارسال کرده اند، که مشاهده می‌کنید. شما هم می توانید انتظارات خود را از رییس جمهور آینده دراین خبر بیان کنید.

پیام شهروندخبرنگار:

لطفا از نامزدهای ریاست جمهوری سوال کنید آیا می توانند جاماندگان سهام عدالت  را به حقشان برسانند؟

لطفا ار نامزدهای ریاست جمهوری در مورد بیمه رانندگان تاکسی بپرسید. با تشکر

سلام توليد توزيع درست ومصرف صحيح وجلوگيری ازكالای قاچاق يكی ازمشكلات پيش روی نامزدهای محترم رياست جمهوری وهمه است.

از ریاست جمهور آینده که وعده می دهند تعهد بگیرید که اگه به وعده هاشون تو ۴سال عمل نکردند محاکمه بشوند.بالاخره اون کسی که میاد کاندید می شه مشکلات ووضع موجود رو می دونه.

از رییس جمهور آینده می‌خواهم به قیمت گذاری خودرو کوییک شرکت سایپا رسیدگی کنه لطفا رسیدگی کنید به این وضع صدایه مردم دراومده.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران شهروندخبرنگار ترافیک سنگین باشگاه خبرنگاران جوان ریاست جمهوری ریاست جمهور جمهور آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ