Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدزاده گفت: از جمعیت حدود ۵ میلیون نفری فارس، بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای‌دادن در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، سیداحمد احمد‌ی‌زاده رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: از مجموع جمعیت حدود ۵ میلیون نفری این استان، ۳ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۷۴۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات و رأی دادن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۲۹۵ نفر مربوط به شهرستان شیراز است. همچنین ۸۰ هزار و ۴۳ رأی اولی در سطح فارس داریم که ۲۶ هزار و ۸۶۰ نفر از آن‌ها مربوط به شهرستان شیراز است.

احمد‌ی‌زاده اظهار داشت: در جریان نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در فارس، ۳ هزار و ۲۶۸ نفر برای انتخابات شورا‌های شهر و ۱۴ هزار و ۴۵۸ نفر نیز برای انتخابات شورا‌های روستا ثبت نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات فارس بیان کرد: در بررسی صلاحیت‌ها، صلاحیت یک هزار و ۸۱۴ نفر از داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی در ۱۱۰ شهر استان فارس تایید شد.

وی با اشاره به پیش‌بینی ۸ هزار و ۴۰۵ صند وق اخذ رأی در این استان گفت: از این تعداد سه هزار و ۸۴۱ صندوق مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و ۴ هزار و ۵۶۴ صندوق مربوط به انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستاست.

احمد‌ی‌زاده بیان کرد: زمان رأی گیری از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خردادماه جاری آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت که در صورت نیاز این زمان با نظر وزیر کشور قابل تمدید است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابات شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد

سید محمود عرب گفت: مهارت‌های فنی و حرفه‌ای استان قم در بخش دولتی در هشت مرکز با حضور ۳۵ مربی درون‌سازمانی و حدود ۸۰ مربی برون‌سازمانی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم  عنوان کرد: این آموزش‌ها به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر دوره در یک هزار و ۳۷۰ دوره آموزشی و ۳۶۹ حرفه آموزشی ارایه شده‌است.

او ادامه داد: ۱۰ هزار و ۹۸۱ نفر ساعت مربوط به آسیب دیدگان اجتماعی، ۶ هزار و ۷۱۶ نفر ساعت مربوط به افراد دارای معلولیت، هفت هزار و ۵۲۵ نفر ساعت مربوط به پناهندگان و اتباع خارجی، ۳۸ هزار و ۷۹۹ نفر ساعت مربوط به دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، ۱۰۴ هزار و ۸۷۴ نفر ساعت مربوط به دانش آموزان و ۵۳ هزار و ۹۹۱ نفر ساعت مربوط به دانشجویان بوده‌است.

به گفته عرب، ۷۶ هزار و ۹۴ نفر ساعت مربوط به زنان خانه‌دار، ۷۲ هزار و ۵۰۵ نفر ساعت مربوط به زنان سرپرست خانوار، ۱۳۷ هزار و ۶۰۷ نفر ساعت مربوط به زندانیان، ۵۳ هزار و ۴۷۳ نفر ساعت مربوط به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی، ۱۰۷ هزار و ۶۸۰ نفر ساعت مربوط به ساکنان مناطق روستایی، ۱۱۷ هزار و ۸۰۰ نفر ساعت مربوط به سربازان وظیفه، ۱۴۸ هزار و ۹۳۷ نفر ساعت مربوط به بنگاه‌های اقتصادی و ۱۱ هزار و ۶۵۹ نفر ساعت مربوط به عشایر می‌باشد.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم  گفت: همچنین ۶ هزار و ۱۸۶ نفر ساعت مربوط به کودکان کار و خیابانی، ۷۱۶ هزار و ۶۹۸ نفر ساعت مربوط به متقاضیان مهارت‌آموزی، پنج هزار و ۵۲۰ نفر ساعت مربوط به مشمولان بیمه بیکاری و ۴۲ هزار و ۵۲۳ نفر ساعت مربوط به معتادان بهبود یافته‌است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم  یادآورشد: از مجموع ۱۹ گروه هدف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور، به ۱۸ گروه هدف در استان قم، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارایه می‌شود؛ گروه هدف ساکنین مناطق محروم مرزی در استان قم، مصداق ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • نرخ تورم سالانه در مرغداری‌های صنعتی به ۵۷.۸ رسید
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد