Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – با پایان این مرحله از مسابقات مقدماتی جام جهانی، چهره ۱۲ تیم حاضر در مرحله نهایی مشخص شد. بر این اساس قرعه کشی این رقابت ها سوم تیر برگزار می شود. این دور از رقابت‌ها قرار است از پنجشنبه ۱۱ شهریور شروع شود. بعد از قرعه کشی، برنامه کامل بازی‌های تیم ملی ایران در دور نهایی انتخابی جام جهانی مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز نحوه برگزاری بازی ها را مشخص نکرده اما احتمال اینکه بازی های رفت و برگشت به صورت متمرکز برگزار شود زیاد است. در شرایطی که ۱۱ شهریور به عنوان زمان برگزاری این بازی ها اعلام شده چند روز بعد هم قرار است مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود. بازی های این مرحله که پرسپولیس، تراکتور و استقلال نماینده های ایران هستند ۲۳ و ۲۲ شهریور برگزار می شود که در فاصله اندک با مسابقات مقدماتی جام جهانی حاکی از برنامه ریزی عجیب این رقابت هاست.

به عبارتی بازیکنان ملی پوش فرصت چندانی برای حضور در تمرینات تیم باشگاهی خود ندارند و باید بلافاصله پس از بازی های سنگین مقدماتی جام جهانی به یک تورنمنت آسیایی دیگر رفته و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. این تازه در شرایطی است که بازی های مقدماتی جام جهانی تا پیش از این تاریخ به اتمام برسد که عملا امکان پذیر نیست. این نحوه برنامه ریزی در نوع خود عجیب و بی سابقه است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی لیگ قهرمانان آسیا جام جهانی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC لیگ قهرمانان آسیا مقدماتی جام جهانی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان دور مقدماتی تیم دوم ایران با ترکیب شرمینه چهل امیرانی و امیر محمد نکونام با ۶۲۹ امتیاز در رده نهم ایستاد و دیگر تیم میکس ایران با ترکیب فاطمه امینی و پوریا نوروزیان امتیاز ۶۲۲/۱ را ثبت کرد.
دو تیم میکس از چین در جایگاه اول و دوم ایستادند و تیم ایتالیا سوم شد.

برنامه روز چهارم این مسابقات به شرح زیر است:

یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت:

مقدماتی تپانچه ۲۵ متر زنان (دقت) ساعت ۸:۳۰ (هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی)

مقدماتی تفنگ ۱۰ متر مردان ساعت ۸:۳۰ (پوریا نوروزیان- امیر محمد نکونام)

مقدماتی تفنگ ۱۰ متر زنان ساعت ۱۲:۴۵ (فاطمه امینی، شرمینه چهل‌امیرانی و نجمه خدمتی)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا