Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@09:45:24 GMT

این کشور پایان کرونا را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۰۶۰۲

این کشور پایان کرونا را اعلام کرد

 

به گزارش جماران به نقل از نووستی، وزارت بهداشت اسلوونی پایان کرونا در این کشور را اعلام کرد و تأکید کرد که کارزار واکسیناسیون مردم این کشور ادامه پیدا می کند و برخی محدودیت ها نیز ادامه خواهد داشت.

وزارت بهداشت اسلوونی که جمعیت آن دو میلیون نفر است تأکید کرد که طی روز گذشته 112 مورد ابتلای جدید به ویروس و دو مورد فوتی را ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون 769هزار و 248 نفر از جمعیت اسلوونی یک دوز از واکسن های مختلف ضد کرونا را دریافت کردند و 551هزار و 906 نفر نیز به طور کامل دو دوز خود را دریافت کردند.

اکنون 122 بیمار کرونایی در بیمارستان های اسلوونی بستری هستند که 40 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند.

اسلوونی( که یکی از جمهوری های سابق یوگسلاوی بود) از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 257 هزار مبتلا به کرونا و بیش از 4408 مورد فوتی را ثبت کرده است.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 بیماری کرونا پایان کرونا در اسلوونی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی
  • موزخوار شلو را تا کنون دیده اید؟! (عکس)
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه