Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:37:02 GMT

انتخابات مظهر اقتدار و اراده ملی است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۰۶۲۷

انتخابات مظهر اقتدار و اراده ملی است

به  گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  ستاد کل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای با دعوت از آحاد ملت غیور ایران اسلامی برای حضور پرشور و آگاهانه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آورده است: انتخابات علاوه بر اینکه مظهر اراده و اقتدار ملی و نشانه پایبندی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی است، دارای ارزش راهبردی و معرف الگوی مردم‌سالاری دینی به جامعه جهانی است بی‌تردید حضور حداکثری و در عین حال آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات روز جمعه ۲۸ خردادماه، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد زد و به‌عنوان عاملی بازدارنده در برابر نقشه‌های شوم و شیطانی دشمنان ایران اسلامی و عامل مؤثری برای امنیت پایدار و مقابله با جنگ اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و حل مشکلات گوناگون کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد کل نیرو‌های مسلح در این بیانیه با اشاره به سناریو‌های پیچیده که برای ملتهب‌سازی فضای جامعه کلید خورده، خاطرنشان کرده است: دشمنان ملت ایران با جنگ رسانه‌ای و طراحی برنامه‌های فریبنده عملیات روانی و شناختی در صدد ایجاد شکاف بین نظام و مردم و خدشه به اعتماد مردمی و به‌طور مشخص ناامیدسازی و کاهش مشارکت در انتخابات پیش رو هستند؛ اما ملت مجاهد و همیشه در صحنه و فهیم ایران اسلامی با درک عمیق و حساسیت نسبت به آینده کشور، در انتخابات پیش رو در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بار دیگر با حضوری ملی، حماسی و پرشور در این آوردگاه خطیر و آزمون بزرگ، بلوغ سیاسی، بصیرت و پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن به نمایش گذاشته و معاندین داخلی و خارجی و نظام شیطانی و استکباری را با شکستی تحقیرآمیز ناکام خواهند گذاشت.

ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان این بیانیه، انتخابات پرشور و آگاهانه بر اساس اصول و ارزش‌های ملی و انقلابی را موجب پویایی نظام و سرعت بخشیدن به پیشرفت همه‌جانبه کشور و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علمی، دفاعی و امنیتی دانسته و ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای تصریح کرده است: جامعه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز همگام با آحاد ملت شریف ایران با حضور گسترده خود در انتخابات ۲۸ خردادماه، حماسه دیگری را برای امروز و فردای میهن اسلامی رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح انتخابات 1400 نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند

نماینده مردم قزوین،‌ البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: کارنامه مسئولان همان مشارکت مردم در عرصه انتخابات است و باید هر مسئولی به بازخورد انجام وظایف خود که در مشارکت مردم در انتخابات منعکس می‌شود، توجه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سالار آبنوش عصر امروز _شنبه هشتم فروردین_ در شورای اداری شهرستان البرز، اظهار کرد: بی‌تردید کارنامه مسئولان همان مشارکت مردم در عرصه انتخابات است که باید هر مسئولی به بازخورد انجام وظایف خود که در انتخابات و مشارکت مردم منعکس می‌شود، توجه کند.

وی با تأکید بر اهمیت حل مشکلات مردم اضافه کرد: باید اذعان کرد که بهترین مردم را داریم به همین دلیل لازم است همه مسئولان نسبت به انجام رسالت خود در برابر مردم و قدردانی از مشارکت آنها در عرصه‌های مختلف، خدمت رسانی را جدی بگیرند.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مردم و رسیدگی به امور آنها گفت: به همین خاطر مسئولان باید ضمن بازنگری در رفتار خود نسبت به خدمت‌رسانی صادقانه تلاش کنند.

آبنوش افزود: مسیری که رهبری و شهدا به ما نشان داده‌اند، جز خدمت و کار کردن برای مردم نیست و همه کسانی که مسئولیتی بر عهده دارند، باید به دنبال عملکردی باشیم تا مردم از ما راضی باشند و در عرصه‌های مختلف و انتخابات مشارکت مؤثر داشته باشند.

وی ضمن اشاره به مسیر پیش روی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی ادامه داد: امروز به برکت امامین انقلاب و جان نثاری شهدا، جانبازان و رزمندگان گام نخست تثبیت نظام محقق شده و افق‌های پیش روی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی نیز روشن و درخشان است.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت محور مقاومت اسلامی گفت: امروز جغرافیای منازعات تغییر کرده و به برکت جمهوری اسلامی ایران دیگر جنگ نه در مرزهای ایران بلکه در قلب رژیم صهیونیستی محل تمرکز جبهه کفر دنیاست و با امنیت و آرامش موجود در داخل کشورمان رژیم صهیونیستی در مقابل اراده مقاومت به زانو درآمده است.

آبنوش اضافه کرد: عملیات «وعده صادق» به ذهن مردم دنیا سرعت بخشید تا افرادی هم که تحت تبلیغات دشمن تردید داشتند، باور کنند که کوه یخی رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا به برکت جمهوری اسلامی ایران و برکات فقه جعفری و رهبری معظم انقلاب اسلامی فرو ریخته است.

وی اضمحلال و فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی را از نتایج راهبردی جبهه مقاومت دانست و ادامه داد: امروز دنیا فلسطین یکپارچه را می‌شناسد و صدای فریاد این ملت مظلوم به لطف جبهه مقاومت به گوش جهانیان رسیده و رژیم صهیونیستی رسوا شده است.

منتخب مردم قزوین در انتهای صحبت‌هایش به اهمیت تحقق گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز به برکت سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی، روز قدس به یک رویداد جهانی تبدیل شده و چهره نمایشی و دروغین استکبار فرو ریخته که مسئولان باید به شکرانه این نعمت خادم مردم باشند و هرچه در توان دارند برای رضایت و حل مشکلات مردم به کار گیرند تا اعتمادسازی شود.

کد خبر 748523

دیگر خبرها

  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  •  کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد