Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@22:42:11 GMT

ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی از صبح فردا

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۰۷۶۴

ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی از صبح فردا

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی پیش از ظهر امروز در ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خراسان‌جنوبی، با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، اظهار داشت: خوشبختانه شور و شوق انتخاباتی در کشور و به تبع آن در خراسان‌جنوبی حاکم شده است.

وی با ابراز امیدواری از حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی، بیان داشت: با همت همه مردم و دست‌اندرکاران، انتخابات پیش‌رو مثل همه انتخابات‌ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاری بر چشم دشمنان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی از تعیین شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادسراها و دادگاه‌ها خبر داد و عنوان کرد: این شعب روز جمعه توسط ضابطان و قضات ویژه برای رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی اداره خواهد شد.

حمیدی با تأکید بر اینکه ‌هرگونه تبلیغات انتخاباتی از ساعت هفت صبح فردا (پنجشنبه) ممنوع است، مطرح کرد: کاندیداها و هوادارانشان باید به این نکته توجه داشته باشند چراکه با هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی بیان داشت: برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در روز انتخابات باید همه اعضای شعب به نوعی ناظر رعایت مسائل بهداشتی باشند و در صورت مشاهده تخلف توصیه‌های لازم را بدهند و همچنین از ازدحام جمعیت در شعب اخذ رأی جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی از برگزاری انتخابات الکترونیک در برخی مناطق خبر داد و گفت: براساس آخرین آمار ۱۱۵ شعبه در مرکز استان به‌صورت الکترونیک آرای انتخابات شورای شهر را اخذ می‌کنند.

حمیدی در پایان افزود:: طبق گزارش‌های رسیده، انتخابات ریاست جمهوری در استان بدون کم و کاست برگزار می‌شود اما در مورد انتخابات شوراها در چند روستای معدود به حد نصاب نرسید و در سایر روستاهای واجد شرایط استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی انتخابات الکترونیک تخلف انتخاباتی تبلیغات انتخاباتی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شکری نیا عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد: این فیلم‌های تبلیغاتی از امروز آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود، افزود: از بین این دو نامزد حوزه انتخابیه گنبد تنها یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: در دور نخست انتخابات از ۱۹۷ کانال انتخاباتی کشور، ۶ کانال سهم گلستان بود که در ۶ حوزه انتخابیه در مجموع ۲۱۰ برنامه در ۷ محور با حضور ۹۲ کاندیدا از ۳۰۶ کاندیدای ثبت نام شده برنامه ضبط شد.

گفتنی است استان گلستان در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کرد و انتخابات در حوزه انتخابیه گنبد کاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6097506

دیگر خبرها

  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس