Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – با پایان این مرحله از مسابقات مقدماتی جام جهانی، چهره ۱۲ تیم حاضر در مرحله نهایی مشخص شد. بر این اساس قرعه کشی این رقابت‌ها سوم تیر برگزار می‌شود. این دور از رقابت‌ها قرار است از پنجشنبه ۱۱ شهریور شروع شود. بعد از قرعه کشی، برنامه کامل بازی‌های تیم ملی ایران در دور نهایی انتخابی جام جهانی مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز نحوه برگزاری بازی‌ها را مشخص نکرده اما احتمال اینکه بازی‌های رفت و برگشت به صورت متمرکز برگزار شود زیاد است. در شرایطی که ۱۱ شهریور به عنوان زمان برگزاری این بازی‌ها اعلام شده چند روز بعد هم قرار است مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود. بازی‌های این مرحله که پرسپولیس، تراکتور و استقلال نماینده‌های ایران هستند ۲۳ و ۲۲ شهریور برگزار می‌شود که در فاصله اندک با مسابقات مقدماتی جام جهانی حاکی از برنامه ریزی عجیب این رقابت‌هاست.

به عبارتی بازیکنان ملی پوش فرصت چندانی برای حضور در تمرینات تیم باشگاهی خود ندارند و باید بلافاصله پس از بازی‌های سنگین مقدماتی جام جهانی به یک تورنمنت آسیایی دیگر رفته و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. این تازه در شرایطی است که بازی‌های مقدماتی جام جهانی تا پیش از این تاریخ به اتمام برسد که عملا امکان پذیر نیست. این نحوه برنامه ریزی در نوع خود عجیب و بی سابقه است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC لیگ قهرمانان آسیا مقدماتی جام جهانی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در اولین جلسه شورای ورزش و جوانان، گفت: با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی پرس‌سینه کشور فراهم شده و از همه ظرفیت‌های شهرستان برای میزبانی شایسته استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات از ۲۲ اردیبهشت‌ماه جاری با حضور قهرمانان‌ملی شروع شده و تدارکات لازم برای اسکان، جابه‌جایی و پذیرایی پیش‌بینی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: همچنین برگزاری مسابقات لیگ‌برتر نوجوانان کشور از روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه به میزبانی این شهرستان واگذار شده و برنامه‌ریزی لازم برای این رویداد ورزشی نیز انجام گرفته است.

عباسی در خصوص نرخ‌گذاری سالن‌های ورزشی در ادامه گفت: قیمت‌گذاری فضا‌های ورزشی مصوب شده و در اختیار مالکان قرار گرفته و از طرفی وقت‌هایی برای هیات ورزشی نوجوانان و جوانان و افراد بی بضاعت پیش‌بینی شده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۱۰ هزار بیمه شده ورزشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان