Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدير امور ديسپاچينگ منطقه‌ايی تهران گفت: از سال گذشته حدود سه هزار برنامه با همكاری دفتر هماهنگی، امورهای انتقال نيرو، طرح و توسعه، شركت توانير و ساير ذی‌نفعان توسط این امور در سه دوره کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پس از تدوین و اخذ مجوز از سوی ديسپاچينگ ملی اجرا شده است.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، حسن عبدالرضایی با اشاره به تدوین و اجرای حدود سه هزار برنامه در طول سال توسط این امور در سه دوره کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، شرایط امسال شبكه تحت پوشش را از نظر توليد و مصرف با توجه به شروع گرمای زودرس و افزایش ميانگين دمای وزنی توليد و مصرف، افزایش رشد مصرف بيش از ميانگين سال‌های گذشته، عدم تناسب مصرف با تولید، مصرف بالای مراكز توليد رمز ارزها، رشد مصرف در بخش کشاورزی، تاخير در اجرای برنامه اورهال واحدهای نيروگاهی به دليل كمبود سوخت در زمستان سال گذشته‌، كاهش نزولات جوی در سال آبی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل و در نتيجه محدوديت درتولید نيروگاه‌های برق آبی را نسبت به سال گذشته متفاوت ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اعمال مدیریت مصرف در شبکه تحت پوشش و همچنین کنترل و پایش شبکه در فصل سرد زمستان را با توجه به محدودیت سوخت نیروگاه‌‌ها و کمبود تولید در شبکه تهران و بالا بودن بار خطوط تبادلی شبکه جنوب به شمال و همچنین قدمت استفاده از تجهيزات را یکی از چالش‌های بهره‌برداری امور ديسپاچينگ منطقه‌ای برشمرد.

عبدالرضایی در همین زمینه ادامه داد: برای مثال پست‌ها و نيروگاه‌های شهيد فيروزی(طرشت)، بعثت، منتظر قائم، ری گازی، معنوی، دوشان تپه، قم و … كه دارای قدمت بالایی هستند و به‌منظور استفاده هرچه بهتر از تجهيزات پست‌ها و نيروگاه‌های مورد اشاره اين امور تمركز خـود را در اجرای برنامه‌های دقيــق ســرويس و تعميرات و نيز پايـش مداوم تجهيزات ایستگاه‌ها فوق‌الذکر قـرار داده و بـه هر روش ممكـن، سعی کرده است تا به نحو مطلوب شبکه را مورد بهره‌برداری قرار دهد.

مدیر امور دیسپاچینگ منطقه‌ای عنوان کرد: با همه محدویت‌های اشاره شده، حفظ پایداری و امنیت و قابلیت اطمینان شبکه تحت پوشش از مهمترین رسالت دیسپاچینگ منطقه‌ای است و با اشاره به اینکه از سال 1382 تاکنون و به‌مدت 18 سال black out در شبکه نداشته‌ایم این اتفاق خوب را از افتخارات صنعت برق و شرکت برق منطقه‌ای تهران دانست.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با همه محدودیت‌‌های شبکه و شرایط کرونا و ابتلای تعدادی از پرسنل دیسپاچینگ به بیماری کرونا، با تلاش سایر همکاران امور سعی شد تا هیچگونه خلل و نقصان جدی در انجام وظایف جاری در کنترل شبکه وسیع تحت پوشش برق منطقه‌ای تهران ایجاد نشود.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) شرکت برق منطقه ای تهران (توانیر تهران) وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران وزارت نیرو آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو تحت پوشش منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید

سری جدید برنامه «خوش نمک» از امشب ـ هشتم اردیبهشت‌ ماه ـ پخش خود را در تلویزیون با تغییر مجری‌ آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی شبکه نسیم، سری جدید برنامه «خوش نمک» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان با اجرای علی فریادی و علی زرگر  با دکور جدید و آیتم‌های متفاوت از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

پیشتر میلاد صالح‌پور اجرای این برنامه را برعهده داشت و در فصل جدید دو مجری روی آنتن می روند.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک» ۶۰ نفر به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب چهار نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت‌کنندگان رأی خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. بازپخش این برنامه در ساعت های دو ۳۰ دقیقه، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد از شبکه نسیم خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است