Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون دفنتر پیگیری امور استان های نهاد ریاست جمهوری،با بیان اینکه مراسم افتتاح ویدئوکنفرانسی پروژه های استانی توسط رئیس جمهور هر دوشنبه و پنجشنبه برگزار می شود، تصریح کرد: بیمارستان شهید حسین پور لنگرود نیز فردا به صورت نمادین توسط رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

سید عبدالمجید میرهاشمی در حاشیه دیدار با فرماندار شهرستان لنگرود که با محوریت افتتاح بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی شهید حسین پور لنگرود برگزار شد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و همزمانی آن با ماه های پایانی دولت، اظهار کرد: رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس هر هفته اقدام به افتتاح پروژه های مهم استانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیمارستان شهید حسین پور لنگرود را از جمله پروژه های سفر استانی دکتر روحانی به گیلان دانست و افزود: رئیس جمهور از بهمن سال گذشته تا پایان دولت به صورت نمادین و محدود پروژه هایی که از محل سفرهای استانی تامین اعتبار ویژه شده اند را افتتاح خواهد کرد.

معاون دفتر پیگیری امور استان های نهاد ریاست جمهوری، با بیان اینکه مراسم افتتاح ویدئوکنفرانسی پروژه های استانی توسط رئیس جمهور هر دوشنبه و پنجشنبه برگزار می شود، تصریح کرد: بیمارستان شهید حسین پور لنگرود نیز فردا به صورت نمادین توسط رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

میرهاشمی، با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام از ابتدای انقلاب تاکنون، خاطرنشان کرد: دکتر روحانی در دولت یازدهم و دوازدهم علاوه بر پروژه های جدید، سعی کرده بخش قابل توجهی از پروژه های باقی مانده از گذشته را به بهره برداری برساند.

وی تعداد پروژه های استانی از محل سفر رئیس جمهور را بالغ بر ۲۰۰۰ دانست و گفت: دکتر روحانی به مردم قول داده که پروژه های سفر استانی را افتتاح کند و لذا تا پایان تیرماه بالغ بر ۸۰ درصد این پروژه ها افتتاح می شود.

معاون دفتر پیگیری امور استان های نهاد ریاست جمهوری، با بیان اینکه کلیه پروژه ها دارای پیشرفت فیزیکی بالا که قابلیت اتمام تا پایان تیرماه را دارند توسط سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار خواهند شد، خاطرنشان کرد: پروژه های بزرگ و تاثیرگذار در اولویت افتتاح قرار دارند.

میرهاشمی، توزیع اوراق قرضه توسط دولت را روشی برای اتمام سریع تر پروژه های بزرگ و مهم دانست و یادآور شد: همه دولت ها از این روش برای اتمام پروژه ها استفاده می کنند و دولت های بعدی نسبت به آن تعهد دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی افتتاح بیمارستان لنگرود توسط رئیس جمهور پور لنگرود شهید حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه وزارت نیرو ۱۱ مصوبه در قالب ۱۳ پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان داشته است، اظهار داشت: ۱۰ مورد از پروژه‌ها کاملاً عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد در حال اجرا هستند، گفت: این سه پروژه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی وزارت نیرو و از محل تنخواه ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سه پروژه سفر دولت شامل سد «مخمل کوه»، «معشوره» و «بختیاری» باید از سوی آب نیرو احداث و عملیاتی شوند، گفت: دو سد «چول هول» و «ده پهلوان» نیز در دست مطالعه هستند.

کد خبر 6087668

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور