Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی گفت: افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است و از تمامی ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه بهره گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمک به افزایش مشارکت در انتخابات یک وظیفه است و اعضای شورای اداری استان با آمادگی کامل و با بهره گیری از تمامی تجهیزات و امکانات انتخابات ۲۸ خرداد ماه را برگزار خواهند کرد و همه جوانب برای حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای مهیا شده است.

استاندار لرستان ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات عنوان کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه مهم است و از مردم می‌خواهیم با حضور خود در ساعات آغازین روز انتخابات در شعب اخذ رای، در این امر ملی مشارکت کنند.

خادمی بیان کرد: در روز انتخابات به لحاظ مباحث بهداشتی همه جوانب و پروتکل ها به خوبی تمهید شده و هیچ مشکلی در این زمینه برای مردم وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد، یادآور شد: دستگاه های اجرایی استان تمامی امکانات و ظرفیت های خود را در اختیار انتخابات قرار دهند.

استاندار لرستان با اشاره به اعتبارات و بودجه جاری در استان گفت: با توجه به اینکه فرصت جذب اعتبارات سال ۹۹ تا پایان تیرماه جاری است، دستگاه های اجرایی نسبت به تسریع در جذب این اعتبارات اقدام کنند و برنامه ریزی لازم را در این زمینه انجام دهند.

خادمی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم برای جذب آن دسته از ردیف های بودجه ای که باید از طریق سازمان های مبدا صورت گیرد را پیگیری کنند و قرار گرفتن در روزهای پایانی دولت تاثیری بر اراده مدیران در انجام وظایف نداشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: افزایش مشارکت در انتخابات جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

آفتاب‌‌نیوز :

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، حدود ۳ هزار نفر از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از محور‌های مهم بیانات رهبری به شرح ذیل است:

-رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

- تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

- هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند.

- معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

- یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

- تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد.

- ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

خبر‌های تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم