Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@09:28:13 GMT

(تصاویر) خودروی انقلابی فراری

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۱۶۹۸

(تصاویر) خودروی انقلابی فراری

فرارو- نیمه آخر ماه آوریل بود که فراری خودروی سوپراسپرت Competizione مجهز به پیشرانه V12 را معرفی کرد و اکنون این شرکت در حال آماده سازی برای رونمایی از یک ماشین اسپرت جدید با شش سیلندر کمتر است. این خبر از آنجا ناشی می‌شود که اخیراً یک ویدیوی کاملاً مخفیانه به بیرون درز کرد که حاکی از ورود قریب الوقوع یک فراری «اسپرت انقلابی» است که قرار است در تاریخ 24 ژوئن طی یک رویداد رسمی، معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش فرارو به نقل از وبسایت motor1، از مارانلو (خاستگاه شرکت فراری) هیچ سرنخی در مورد اینکه چه نوع وسیله نقلیه‌ای را در هفته آینده خواهیم دید، بدست نیامده است، اما استفاده از کلمه «انقلابی» نشان می‌دهد قرار است با یک «نژاد» کاملا متفاوت فراری مواجه شویم. اعضای تالار‌های گفتگوی FerrariChat همه بر این باورند که برند ایتالیایی از مدل ابتدایی جدید خود که قرار است از موتور V6 استفاده کند رونمایی خواهد کرد که در ابتدا در سپتامبر معرفی شده بود.

به گزارش فرارو، تقریباً مانند مدل SF90 Stradale، می‌شنویم که خودروی جدید از یک پیشرانه هیبریدی پلاگین استفاده می‌کند. همچنین گزارش‌های ضد و نقیضی در مورد استفاده از موتور احتراقی برای این خودرو نیز وجود دارد، زیرا برخی می‌گویند که این پیشرانه تمام فراری‌های V6 خواهد بود، در حالی که برخی دیگر فکر می‌کنند این موتور مربوط به مونتاژ تورنتو 3.0 لیتری Nettuno مازراتی است. این موتور 621 اسب بخار نیرو در MC20 تولید می‌کند، اما اگر یک موتور الکتریکی را در نظر بدارید، ما انتظار یک موتور دینو مدرن و قدرتمند تری را داریم.

با نام رمز F171، شایعه شده است که فراری جدید بیش از 700 اسب بخار قدرت را با استفاده از پیشرانه مک لارن آرتورا ارائه می‌دهد، که ترکیبی از یک پیشرانه V6 با یک موتور الکترونیکی است که حداکثر قدرت 671 اسب بخار را تولید می‌کند. به گزارش فرارو، در این میان بسته باتری - که گفته می‌شود از SF90 Stradale گرفته شده- محدوده الکتریکی محدودی را ارائه می‌دهد، اما این را هم باید مد نظر قرار داد که اغلب مشتریان خودرو‌های فراری، اصلاً اهمیتی به این مسئله نمی‌دهند. در ویدئوی جاسوسی منتشر شده ما تنها برای لحظاتی شاهد فرمان خودرو هستیم که به نظر می‌رسد فاقد کنترل‌های حساس به لمس فراری‌های جدیدتر است.   تصاویر جاسوسی از خودروی اسپرت جدید و انقلابی فراری                      

منبع: فرارو

کلیدواژه: فراری خودروی اسپرت خودروی لوکس فراری اسپرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به نظر شما آینده فراری 350 چگونه خواهد بود؟ (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • مهمترین نکات در رانندگی با خودروی دنده اتومات
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • (عکس) هادی چوپان دچار شیدایی شده است؟
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی
  • به نظر شما آینده فراری 350 چگونه خواهد بود؟ (عکس)
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H۶
  • جذاب‌ترین موستانگ‌های شلبی تاریخ، از 1967 تا 2022 (+عکس)
  • (تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟