Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این که تیم ملی بعد از مسابقات جام جهانی لیتوانی باید در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا شرکت کند، گفت: امسال سال بسیار شلوغی برای فوتسال ایران است. ما بعد از بازی‌های جام جهانی، مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها و جام ملت‌ها را در پیش داریم و ملی پوشان کشورمان باید در آن رقابت‌ها شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه ریزی انجام شده تا یک هفته قبل از اعزام تیم ملی فوتسال به مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها، ما بازی‌های لیگ را برگزار می‌کنیم و بلافاصله بعد از پایان این رقابت‌ها دوباره مسابقات لیگ را از سر خواهیم گرفت.

کادر فنی تیم ملی فوتسال مشکلی با زمان شروع بازی‌های لیگ ندارد

سرپرست سازمان لیگ فوتسال درباره مسابقات فصل بعد لیگ برتر که قرار است از ۷ مرداد آغاز شود، اظهار داشت: این تصمیمی بود که با مشورت اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال گرفته شد. این جزئی از اختیارات سازمان لیگ است که هر زمانی بخواهد می‌تواند مسابقات لیگ برتر را شروع کند. در جلسه‌ای که روز دوشنبه با اعضای هیئت رئیسه داشتیم، مقرر شد فصل جدید مسابقات لیگ برتر از روز پنجشنبه ۷ مرداد ماه و قبل از آغاز جام جهانی شروع شود. نامه نگاری‌های مربوط به شروع لیگ را با کمیته فوتسال و کادر فنی تیم ملی انجام داده ایم و خوشبختانه آن‌ها با زمان برگزاری مسابقات لیگ هیچ مشکلی نداشتند.

حضور تماشاگران در سالن منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا است

جابری درباره حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بیان کرد: حضور تماشاگران در سالن مسابقات، منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا است. چنانچه آن‌ها تصمیم بگیرند بازی‌های فصل بعد با حضور تماشاگران برگزار شود، ما ابلاغیه آن را به محض دریافت به باشگاه‌ها ارسال خواهیم کرد. تا امروز چنین نامه‌ای به دست ما نرسیده است و هر زمان که ابلاغیه آن صادر شود، به باشگاه اعلام خواهیم کرد.

کمیته انضباطی چند نفر از اعضای تیم های پیمان شاهرود و مقاومت تهران را محروم کرد

سرپرست سازمان لیگ فوتسال درباره درگیری‌های به وجود آمده در بازی تیم های پیمان شاهرود و مقاومت تهران که منجر شد چندین بازیکن به بیمارستان منتقل شوند نیز گفت: در چارچوب مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال  بین ۲ تیم پیمان شاهرود و مقاومت تهران درگیری ایجاد شد. گزارش آن بازی توسط نماینده و ناظر برای ما ارسال شد و ما هم گزارش مسابقه را به کمیته انضباطی فرستادیم. این کمیته دستور موقت داد و چند نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم را محروم کرد.

بیشتر بخوانید

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال از ۲۴ تیر شروع می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال سازمان لیگ فوتسال حضور تماشاگران مسابقات لیگ جام ملت ها لیگ برتر کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز در آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با اشاره به سفر خود به استان کرمان، اظهار داشت: جلسه خوبی در استان کرمان برای تجلیل از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه سهم استان کرمان بخش بسیاری از تیم‌های ملی است و امروز پنج تیم لیگ برتری دارد، گفت: چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد و در استان کرمان اولین جایی بود که بانوان به ورزشگاه آمدند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فوتبال استان کرمان افتخاری برای فوتبال و فوتسال کشور است، افزود: کرمان زمینه پیشرفت در فوتبال ساحلی را هم دارد.

پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

تاج با بیان اینکه کرمان می‌تواند یک پایه خوب برای فوتبال ایران باشد، گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد