Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاد حوزه و دانشگاه‌ گفت: مردم ایران با اطاعت از ولی‌فقیه عرصه انتخابات را تبدیل به "حماسه ملی" می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام احمد‌رضا پناهیان صبح امروز در "گردهمایی بزرگ دانشگاهیان استان گیلان" در رشت اظهار داشت: انتخابات کشور ایران نمونه بارز مردم‌سالاری دینی است که الگویی برای دیگر جوامع بشری است لذا دشمنان اسلام قصد دارند با آشوب در این حماسه بزرگ، ایران را تحقیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه، دانشگاه و کارشناس مسائل دینی خاطر‌نشان کرد: هدف دشمن از زیر نظر گرفتن انتخابات جمهوری اسلامی ایران و آشوبگری در این انتخابات آن است که می‌خواهد کاری کند که خاورمیانه ایران را به عنوان الگو نگاه نکنند.

پناهیان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد سطح انتخابات ایران پایین بیاید ابراز داشت: دانشگاهیان قشری هستند که باید جلوی این اتفاق را بگیرند و اجازه ورود این جریان را ندهند زیرا شأن ایرانی حریت، آزادگی و هوشمندی است لذا در این عرصه حساس نیز باید با هوشمندی فتنه‌ها را سرکوب کنیم.

پیکر پاک شهید گیلانی تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در رشت تشییع شدرئیس‌کل دادگستری گیلان: "جمهوریت و اسلامیت" در نظام ما هر دو در یک مسیر گام برمی‌دارندجانشین فرمانده سپاه گیلان در اقشار بسیج: انتخابات پیش رو یک رویداد تاریخی و سرنوشت‌ساز است

وی جایگاه بالا و تخصصی شهید چمران در رشته فیزیک پلاسما را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: هنوز انقلاب اسلامی در ایران رخ نداده بود که نوجوانی تربیت شد به نام مصطفی چمران که رهبر انقلاب امروز می‌فرماید "اساتید و فرهنگیان باید نمونه‌های دیگری از شهید چمران‌ تربیت کنند و تحویل جامعه دهند".

استاد حوزه، دانشگاه و کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه جنگ امروز در بین مسئولان کشور جنگ حکمرانی است خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب برای اولین بار در طول 40 سال از قدمت انقلاب به صراحت گفتند "ریاست جمهوری را تبدیل به حکمرانی نکنید" و این نکته یعنی اینکه تمام مسئولان سرباز انقلاب اسلامی هستند.

پناهیان افزود: امام خمینی(ره) دو جریان "جمهوریت و اسلامیت" را در جمهوری اسلامی به یادگار گذاشت که بعد از چند سال در تمامی جهان ماندگار است و همچنین باید بدانیم که وصیت‌نامه امام خمینی(ره) نیز یک گنجینه الهی است اما در کشور ما به درستی از آن استفاده نشده است چرا که فردی از تریبون وزارت کشور می‌گوید اگر رئیس جمهور باشم ولایت‌فقیه را از بین می‌برم.

استاد حوزه، دانشگاه و کارشناس مسائل دینی گِرا دادن مسئولان به استکبار در خصوص انجام مذاکره را خیانت به خون شهدا دانست و افزود: رؤسای جمهور امریکا در دوره‌های مختلف‌ گفتند اگر ایران در صنعت هسته‌ای رشد کند، استکبار با شکست مواجه می‌شود اما دولت مردان در برنامه‌های مختلف هنگامی تن به مذاکره با آمریکا دادند که در اوج پیشرفت‌های هسته‌ای بودیم.

وی با اشاره به کسانی که از طرف ملت به اُوباما برای ریاست جمهوری‌اش تبریک گفتند خاطرنشان کرد: در واقع این افراد خیانتکار هستند چرا که در اوایل بحث از مذاکره با آمریکا رهبر انقلاب در سخنرانی‌اش در صحن رضوی مشهد مقدس فرمود "حرف کدام مذاکره را می زنید مردم از خون شهدایشان نمی‌گذرند".

استاد حوزه، دانشگاه و کارشناس مسائل دینی با اشاره به سخن امام صادق(ع) که می‌فرماید "به طاغوتیان و منافقین حتی به نرمی نگو ایمان بیاورند" افزود: دولت مردان با نادانی ملت مسلمان ایران را پای میز مذاکره با طاغوت بردند و دشمنان اسلام برای ملت بزرگ و آزاده ایران شرط و شروط گذاشتند.

پناهیان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات فرمول دارد خاطرنشان کرد: مردم ایران امروز از  بی‌مسئولیت بودن دولت مردان ناراضی هستند و وظیفه اساتید، دانشگاهیان و اقشار مختلف جامعه این است که به وسیله آگاهی دادن به مردم، حضور ملت را در صحنه انتخابات شکوفا کنند.

وی به مصاحبه پخش شده از ظریف اشاره کرد و ابراز داشت: آن‌ها می‌خواستند از شهدای مدافع حرم و حاج قاسم‌ها سوء استفاده کنند اما فتنه‌‌گری‌هایشان به برکت خون شهدا بر علیه خودشان تمام شد و نتوانستند دوگانگی را که می‌خواستند در جامعه به وجود بیاورند عملی کنند و خودشان رسوا شدند.

استاد حوزه، دانشگاه و کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه انتخابات پیش رو نقطه امید دشمنان است تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران باید با هوشمندی فتنه‌های دشمنان را سرکوب کنند لذا ملت باید دو کار انجام دهند نخست اطاعت از ولی‌فقیه و دیگر جلوگیری از آشوب است.

انتهای پیام/613/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاد حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق