Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:37:08 GMT

حضور در انتخابات دفاع از انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۱۸۷۱

حضور در انتخابات دفاع از انقلاب است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سرهنگ محمد رضا موحدجانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به موضوع انتخابات و حضور حداکثری مردم گفت: باتوجه به اینکه در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، به طور حتم این دوره حساسیت خاصی دارد که حضور مردم در صحنه دفاع از نظام، در واقع تضمین کننده این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحد افزود: هیچ دشمنی موفقیت خود را کنار نمی‌گذارد، برای مثال اگر تحریم موثر بود دشمن ادامه می داد؛ اگر خروج از برجام موثر بود ادامه می داد.

او ادامه داد: امروز در شرایط ویژه ای هستیم که در ظاهر یک انتخابات است اما در باطن نقاط مهمی دارد و به لطف خدا در این چهل و دو سال در مسیر زنجیره ای از نصرت های الهی قرار گرفتیم و فتوحات آشکار و مبینی را پیش رو داشتیم و گذراندیم و در صحنه انتخابات نیز پیش رو داریم.

سرهنگ موحد تصریح کرد: علت اصلی شکست انتخاباتی ترامپ ، شکست آن از نظام اسلامی بود و ما دستاورد های بسیاری داشتیم و ترک خوردن امنیت سیستم رژیم صهیونیستی، زنده شدن فلسطین؛ فلسطین موفقی که محصول قدس، سپاه و نظام تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی میدانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

جانشین فرمانده سپاه استان قم یادآورشد: در این مدت با بحث مقابله با کرونا روبه‌رو بودیم که نهضت کمک‌رسانی مومنانه توانست بسیاری از دردها و مصیبت های مردم را تا حدی کاهش دهد و این نمونه ای از نماد نصر و فتح انقلاب است و به مدد امام زمان(عج الله ) و اهل بیت(ع) ما هر روز از روز قبل مقتدر تر و در مسیر پیشرفت هستیم.

موحد عنوان کرد: ما در مسیر یک حماسه جدید قرار داریم و دشمن همه تلاشش را کرد تا امنیت ایران را از بین ببرد و امروز به لطف خدا و خون مطهر شهدا، امروز ایران لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه است و امروز ما به خیمه معاویه نزدیک هستیم، نصر الهی و صلح نزدیک است و تقابل ما با دنیای استکبار روز ۲۸ خرداد است که می‌تواند یک فراز متفاوت باشد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به حساسیت انتخابات پیش رو تصریح کرد: بسیج کفر، علیه امام مسلمین اتفاق افتاده تا در این انتخابات با مشارکت پایین، ما را در یک عملیات استراتژیکی ،رسانه‌ای و روانی شکست دهد و این حجتی بر همه مردم ایران اسلامی است که اگر ما اشتباه نکنیم دشمن هرگز موفق نخواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: انتخاب اصلح سرنوشت ساز است و با انتخاب اصلح دولتی بیاید که برای مردم عزت بیاورد،کارآفرینی کند، در میان مردم حضور داشته باشد و مشکلاتشان را حل کند ،ما به دولت مومن،مقتدر و انقلابی احتیاج داریم و چنین دولتی نیازمند حضور پرشور مردم در انتخابات است و ما باید دشمن را ناامید کنیم و بر خلاف آرزوهای آن عمل نماییم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حضور حداکثری انتخابات ریاست جمهوری فرمانده سپاه استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود

امام جمعه کرمان، گفت: عملیات وعده صادق یک حرکت تاریخی ماندگار است که ابعاد مختلف این عملیات غرورآفرین و اهداف آن باید برای همه به ویژه نسل جوان تبیین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در دیدار فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله و جمعی از سبزپوشان ثاراللهیان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و شهادت استاد مرتضی مطهری با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تبریک مهم، تاریخی و ماندگار عملیات وعده صادق، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات اقدامی انجام داد که در دنیای امروز دل همه مظلومان عالم، مسلمانان و مردم عزیز کشورمان را شاد کرد.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق یک حرکت تاریخی ماندگار است که از ابعاد مختلف و متعددی قابل تحلیل و بررسی و افتخار است، گفت: ابعاد مختلف این عملیات غرورآفرین و اهداف آن برای همه به ویژه نسل جوان تبیین شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به تسلیت شهادت آیت‌الله مطهری، گفت: شهید مطهری مردی اندیشمند و تئوری پرداز، عمیقاً مومن و دارای قدرت بیان فوق‌العاده قوی بود؛ شهید مطهری مجهز و آماده در صحنه‌ها دفاع از دین و جزو افتخارات حوزه علمیه و تاریخ تشیع است.

وی با بیان اینکه انحرافات انسان‌ها دو ریشه بیشتر ندارد و ریشه آن یا شبه علمی و یا شهوت عملی است، ادامه داد: انسان‌ها یا در عمل مشکل داشته و اخلاق ضعیفی دارند و یا در شبه علمی دچار مشکل می‌شوند که بخش مهم آن اعتقادی و بخشی از آن هم سیاسی است.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه این گونه نیست که هر کس در حوزه اعتقادی محکم بود در حوزه سیاسی نیاز به توجیه نداشته باشد، گفت: افرادی را داریم که در عقاید خود خیلی محکم هستند اما در تحلیل سیاسی و تشخیص مصداق‌های سیاسی با آنچه که در اعتقاداتشان است دچار شبه شده‌اند، این افراد برای اسلام مشکلات و آسیب‌هایی را ایجاد می‌کنند و مسیر را برمی‌گردند.

وی با اشاره به اینکه حوزه عقیدتی سیاسی سپاه رسالت مهمی را در حوزه اعتقادی به عنوان یکی از مهمترین نهادهای کشور که خاستگاه آن در واقع دفاع از انقلاب است، به عهده دارد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی مسلح استثنایی در شکل‌گیری و ماموریت است و هیچ نیروی مسلحی چنین ماموریتی را ندارد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه ماموریت سپاه دفاع از دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف است، ادامه داد: این دفاع الزاماتی دارد که یکی از آنها این است که سپاه در چارچوب مبانی اهل‌بیت علیه السلام عمیقاً اعتقادی و عمیقاً سیاسی باشد.

وی با تاکید بر اینکه سیاسی بودن با جناحی بودن متفاوت است، افزود: سپاهیان باید سیاست روز را بدانند، دشمن‌شناس باشند و اطلاعات کافی از شرایط، زمان و مکان داشته و تحلیل واقعی از میدان داشته باشد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد