Web Analytics Made Easy - Statcounter

قانونی در تیم‌های لیگ برتری و حتی رده‌های پایین‌تر وجود داشته که بازیکنان و حتی کادرفنی در صورت تاخیر و غیبت در جلسات تمرینی با جریمه‌های چند صد هزارتومانی و بعضاً چند میلیونی مواجه می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال از شروع دور جدید تمریناتش شیخ دیاباته گلزن خود را به همراه ندارد و این تاخیر و غیبت از سویی دیاباته و بازیکنان خارجی در دیگر زمان های مشابه اتفاق تازه ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- استقلال از شروع دور جدید تمریناتش دیاباته مهاجم گلزن استقلال خود را به همراه ندارد و این تأخیر و غیبت از سوی دیاباته و بازیکنان خارجی در دیگر زمان های مشابه اتفاق تازه ای نیست و سالهاست که شاهد این گونه ماجراها هستیم و گویا پایانی بر این بی برنامگی ها و رفتارهای غیر حرفه‌ای نیست .

۲- قانونی در تیم‌های لیگ برتری و حتی رده های پایین تر وجود داشته که بازیکنان و حتی کادرفنی در صورت تاخیر و غیبت در جلسات تمرینی با جریمه های چند صد هزارتومانی و بعضاً چند میلیونی مواجه می شوند و معمولاً این مبالغ صرف امور خیریه و یا دورهمی های بازیکنان و خرید میوه و شیرینی در جلسات تمرینی میشود و جالب آنکه راه فراری برای عدم پرداخت از سویی بازیکن یا مربی جریمه شده نیست.

۳- با نگاهی به رقم قرار داد بازیکنان حرفه ای که در سطح لیگ برتر بازی می کند متوجه خواهیم شد دستمزهای روزانه چند میلیونی و گاهاً چند ده میلیونی دریافت می کنند.حالا اما یک سوال و آن اینکه آیا مدیران استقلال در زمان عقدقرارداد با بازیکنان خارجی و یا حتی داخلی بندهایی را در قرارداد حرفه ای آنان قرار می دهند که در صورت تاخیر و غیبت، جریمه‌های مالی متناسب با میزان قرارداد آنها اعمال شده و یا در زمان تسویه حساب مالی از از مبلغ قراردادشان کسر شود و یا اینکه از هول حلیم داخل دیگ افتاده و تنها به دنبال استقبال از پیشنهادات و آپشن های مد نظر بازیکنان خارجی هستند. با توجه به تاخیر و غیبت های تکراری بازیکنانی چون دیاباته و میلیچ لازم است باشگاه استقلال جریمه‌های سنگینی بابت اینگونه تاخیرها در فوتبال حرفه ای شامل بازیکنانی از این دست درنظر گرفته و به شکل کامل اعمال کند.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال شیخ دیاباته لیگ برتر بازیکنان خارجی تاخیر و غیبت حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، دو تیم با شرایط کاملا متفاوتی پا به مصاف مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهند گذاشت. سپاهان به عنوان بهترین باشگاه ایرانی از نظر ساختار و امکانات و البته شرایط مالی و در سوی مقابل استقلال ملاثانی که چند سالی است از لیگ دسته دوم جدا شده و در لیگ دسته اول با وجود تمام مشکلات مالی و ساختاری دوام آورده است.

طبیعی است شب آینده که این دو تیم مقابل هم صف آرایی می‌کنند، سیاوش اکبرپور با اندیشه تدافعی و بستن فضاها شاگردانش که برخی از آنها تجربه‌های زیادی دارند را به میدان بفرستد و  در سوی دیگر تیم مورایس باید بتواند از لایه‌های دفاعی حریف عبور کند و اجازه ندهد کار سخت شود.

مورایس آخرین تمرین تیمش را به مرور کارهای تاکتیکی برای باز کردن خط دفاعی تیم استقلال ملاثانی اختصاص داده و پس از آن اعضای تیم به اهواز سفر کردند تا آماده دومین دیدار جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی شوند. این دیدار قرار است از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • چرا دوباره مادر چاوز؟