Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:19:08 GMT

بهزیستی البرز برای مددجویان خود ۲۴۶۵ شغل ایجاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۱۸۹۵

بهزیستی البرز برای مددجویان خود ۲۴۶۵ شغل ایجاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از طریق اعلام شماره تماس و راه اندازی سامانه و ارسال پیامک به مددجویان متقاضی شغل از میان زنان سرپرست خانوار، فرزندان ترخیصی، معلولین قابل بازتوان و معتادین بهبود یافته در استان البرز و شهرستان‌های تابعه تعداد ۵۰۰ نفر از مددجویان متقاضی شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طریق واگذاری این لیست اسامی به مؤسسه خیریه اشتغالزایی، این افراد به چندین شرکت، کارگاه و مؤسسه معرفی شدند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ادامه داد: از این تعداد ۱۸۳ نفر جذب و مابقی در مرحله ارزیابی نیرو در شرکت‌های مذکور می‌باشند که نتیجه آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: اشتغال ایجاد شده و ثبت شده در سامانه پورتال استان البرز در سال ۹۹ به تعداد ۲۴۶۵ نفر بوده که از این تعداد ۲۰۳۶ نفر ایجاد اشتغال از طریق پرداخت وام‌های خوداشتغالی، مشاغل خانگی و کارفرمایی، استخدام ۳٪ معلولین در دستگاه‌های دولتی، جذب نیرو در کاریابی‌ها، مراکز غیر دولتی ماده ۲۶ و ماده ۲۸، گروه همیار و تعاونی‌های فراگیر بوده است و تعداد ۴۲۹ نفر دیگر نیز از طریق پرداخت حق بیمه خویش فرمایی، کارفرمایی و تثبیت مشاغل مددجویان می‌باشند.

حیدری در خصوص پرداخت وام‌های بهزیستی از محل بند «ب» تبصره ۱۶ قانون بودجه در استان البرز گفت: از این طریق در سال ۹۹ تعداد ۱۱۹۹ نفر به مبلغ ۵۵ میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان از گروه هدف بهزیستی تسهیلات دریافت کردند.

وی متذکر شد: مددجویان زیر پوشش بهزیستی البرز می‌توانند عدد ۱ را به شماره ۰۹۹۲۸۵۲۸۰۰۹ ارسال کنند و همکاران ما در اسرع وقت با وی تماس گرفته و پس از دریافت شرایط و رزومه به کارفرمایان، کارخانجات و کارگاه‌های مرتبط با شرایط ایشان معرفی خواهند کرد.

کد خبر 5236237

منبع: مهر

کلیدواژه: اسدالله حیدری بهزیستی اشتغال انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری اردبیل چالش شفافیت سعید جلیلی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی