Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت که فدراسیون فوتبال درباره وضعیت ادامه همکاری با سرمربی کروات تیم ملی تصمیم‌گیری خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی خورشیدی در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از بحرین اظهار داشت: وقتی در شرایطی قرار دارید که باید حتماً 12 امتیاز بگیرید، خودش از نظر روانی فشاری بیش از حدی به بازیکنان وارد می‌کند، اما آنها با غیرت، همت و لطف خدا و دعای مردم توانستند به این مهم دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد وضعیت ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی تصریح کرد: اسکوچیچ هست و کارش را انجام می‌دهد. تصمیم‌گیرنده ما نیستیم. اگر اسکوچیچ قراردادش تمام شده باشد، تمدید خواهد شد. من اطلاع دقیقی ندارم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان از کار کردن با اسکوچیچ رضایت داشته‌اند یا نه، یادآور شد: آنها تا اینجای کار راضی بودند، چون تیم نتیجه گرفته است. اسکوچیچ مربی بادانشی است. حالا باید دید صلاح چیست و فدراسیون تصمیم خواهد گرفت.

خورشیدی درباره اینکه چه بازیکنانی همراه تیم ملی به ایران بازنگشته‌اند، گفت: سردار آزمون، مهدی قایدی و سامان قدوس.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه دوز دوم واکسن بازیکنان چه زمانی زده خواهد شد، گفت: امروز دوز دوم به بازیکنان زده می‌شود. 

بازگشت تیم ملی فوتبال به ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، «ویندزور جان» دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد:

امیر عرب براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی فرد و مرتضی منصوریان

لازم به توضیح است، سمینار فوق از ۲۴ تا ۲۸ جون ۲۰۲۴ (۴ تا ۸ تیرماه) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6097964

دیگر خبرها

  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد