Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی تداوم اهمال کاری متولیان امر، این روزها مرغ در سبد قاچاقچیان قرار گرفته و سفره مردم خالی تر از همیشه شده است، داستانی تکراری که گویا عزمی برای پایان دادن به آن وجود ندارد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موضوع قاچاق مرغ زنده و کشتار روز به آن سوی مرزها و کوتاه ماندن دست مردم از این کالا این روزها به معضلی جدی تبدیل شده است، کالایی که یا غیر قانونی از دیگر استان ها وارد و به صورت غیر بهداشتی و با قیمت نجومی توزیع یا در قالب قاچاق روانه آن سوی مرز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرایی که طبق گفته مردم و کارشناسان، اگر عزمی در دولتمردان و متولیان این حوزه وجود داشت، شاهد آن نبودیم و مردم سراسیمه و مجبور نبودند، در صف های طولانی بایستند یا این که به سراغ نوع زنده و غیر بهداشتی که با قیمت  افسار گسیخته به فروش می رسد بروند. این مشکل هم همانند دیگر مشکلات اقتصادی کشور حل شدنی است و راهکار دارد، کافیست مسئولان امر بخواهند و تدبیری برای آن بیندیشند، اما به دلیل اهمال کارهای مدت هاست روند قاچاق معکوس از مرزهای کشور به ویژه در جنوب شرق شیب صعودی پیدا کرده و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به راحتی به دست کشورهای همسایه می رسد. در حالی که اگر تامین نیاز کشورهای همسایه به صورت قانونی محقق می شد، امکانی برای قاچاقچیان وجود نداشت تا این گونه بی توجه به معیشت مردم استان سفره آن ها را خالی کنند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    حجت الاسلام بهنام دلریش در همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه با بیان اینکه تامین نان و آب در راس معیشت جامعه قرار دارد، افزود :سلامت جامعه و مردم در گرو تغذیه سالم به ویژه نان است که اگر توجه ویژه ای به آن نشود سلامت جامعه دچار تهدید خواهد شد.

حجت الاسلام دلریش تصریح کرد: نیاز است در جلسات و کارگروه های مختلف که در حوزه آرد و نان برگزار می شود، جایگاه و نقش اساسی این محصول استراتژیک در زندگی مردم بررسی و تبیین شود.

وی در ادامه از همه کسانی که در امر تهیه و تولید نان در استان وظایفی دارند تقدیر و بر لزوم  توجه به تولید و خرید گندم با کیفیت تاکید کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره