Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@03:11:32 GMT

سخنگوی ستاد جلیلی: در فضای انصراف نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۲۲۳۲

به گزارش تابناک به نقل از نورنیوز، مرتضی فیروزآبادی سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در پاسخ به این سوال که چقدر توانستید در ایام تبلیغات افکار عمومی را مجاب کنید، گفت: مهمترین اقدام تبلیغاتی در این انتخابات، برنامه‌های تلویزیون و صدا و سیما بود. اگر بخواهیم تلویزیون را ارزیابی کنیم، نقطه قوت تلویزیون این بود که فرصت مستقلی برای نامزدها فراهم کرد تا درباره تک تک استان‌ها صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امکان در گذشته یا در انتخابات قبلی نبود ما از این فرصت استفاده کردیم.

سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی تصریح کرد: در این زمینه دکتر جلیلی 30 برنامه مجزا برای استان‌ها ضبط کردند و البته برای تهران پیش‌بینی نکرده بودند. ابتکار دیگر صدا و سیما ظرفیت تلوبیون بود که امکان پخش زنده 24 ساعتی را در اختیار نامزدها قرار داد.

وی بیان کرد: از آنجایی که دکتر جلیلی در این 8 سال کار به طور مفصل کرده بودند و محتوای زیادی برای عرضه وجود داشت، قبل از اینکه تبلیغات شروع شود نه به عنوان تبلیغات انتخاباتی بلکه در قالب سلسله بحث‌های روایت، مطالبی را طرح کردند ما از ظرفیت تلوبیون در تولیدات قبلی و تولیدات جدید و هم حضور اعضای مختلف کارگروه‌های دولت سایه استفاده کردیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انصراف از انتخابات انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، استخر ژئوممبران دانشگاه در آخرین روز‌های فروردین ماه ۱۴۰۳ با ظرفیت ۱۲۰۰ مترمکعب سرریز از آب شد.


با توجه به وجود خشکسالی‌های پی در پی، و برای استفاده حداکثری از ظرفیت آب‌های سطحی، استخر ژئوممبران در محل پردیس شوکت آباد با هزینه‌ی حدود ۵۰۰ میلیون تومان احداث شد.


در پی بارش‌های بهاری، این استخر آبگیری و سرریز شد که آب سرریز شده در باغ آموزشی اناری دانشگاه مورد استفاده قرار گرفت.


با جمع‌آوری یک میلیون و دویست هزار لیتر (۱۲۰۰ مترمکعب) آب باران در این استخر در حدود ۱۰۰ میلیون تومان در آبیاری فضای سبز دانشگاه صرفه جویی شده است.


آب جمع آوری شده در طول تابستان برای استفاده فضای سبز دانشگاه مورد استفاد قرار خواهد گرفت که موجب استفاده بهینه از آب‌های سطحی در فضای سبز دانشگاه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • شوخی گلزار با مردم
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند