Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@05:05:59 GMT

قرارداد اسکوچیچ و تیم ملی به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۲۲۶۹

قرارداد اسکوچیچ و تیم ملی به پایان رسید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، با برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و پیروزی ایران مقابل عراق و صعود به مرحله سوم انتخابی جام جهانی، قرارداد دراگان اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال خاتمه یافت و این مربی از امروز هیچ تعهدی نسبت به تیم ملی ندارد. این مربی کروات اواسط بهمن ۹۸ قراردادی را به مدت ۶ ماه با تیم ملی منعقد کرده بود اما به علت شیوع کرونا، ماموریت اسکوچیچ عقب افتاد و بالاخره بعد از یک سال و نیم خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که فدراسیون فوتبال از عملکرد این سرمربی رضایت داشته باشد، می‌تواند برای ادامه همکاری به اسکوچیچ درخواست بدهد و در صورت توافق طرفین، او در مرحله سوم انتخابی جام جهانی هم هدایت ایران را بر عهده خواهد داشت.

بعد از شیوع کرونا و به علت طولانی شدن مرحله انتخابی جام جهانی و به تعویق افتادن ماموریت شش ماهه سرمربی تیم ملی، زمزمه‌های زیادی مبنی بر برکناری این سرمربی وجود داشت اما فدراسیون فوتبال به این همکاری ادامه داد.

پربیننده ترین وقتی آزمون حرص صفحه عربی را درآورد + عکس گل اول ایران به عراق + فیلم یک حاشیه عجیب برای رامین رضاییان صحبت‌ های فردوسی‌ پور درباره یورو۲۰۲۰ لیگ ملت‌ های والیبال؛ ایران ۲ - ۳ استرالیا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای هلیا اسدیان نماینده فرم نن‌گوئن کشورمان موفق شد با کسب امتیاز ۹.۶۲۰ ضمن قرار گرفتن در رتبه نخست به مدال طلای این فرم دست یابد و جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کند.

ورزشکارانی از سنگاپور و ازبکستان نیز در این بخش دوم و سوم شدند. پیش از این نیز زهرا جلیلی ورزشکار تالوی ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شده بود با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد.

در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند. مدال‌های این فرم توسط مهدی علی‌نژاد، عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی به ورزشکاران اهدا شد.

دیگر خبرها

  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس