Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@12:24:03 GMT

نعش‌کش به جای آمبولانس در زمین فوتبال!/عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۲۵۳۹

نعش‌کش به جای آمبولانس در زمین فوتبال!/عکس

دیدار تیم‌های آیندگان ملاثانی و آزادگان مسجدسلیمان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر امید فوتبال خوزستان، روز گذشته (سه‌شنبه، ۲۵ خرداد) در ملاثانی برگزار شد و نکته حائز اهمیت این بود که به جای این‌که خودروی آمبولانس با تمام تجهیزات کنار زمین باشد تا در صورت رخ دادن حادثه احتمالی در این بازی بتواند کمک‌دهنده باشد، یک دستگاه خودروی نعش‌کش کنار زمین حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها مشخصه این‌ که آمبولانس کنار زمین حضور دارد، نوشته روی این خودرو بود که روی آن “آمبولانس شهرداری ملاثانی” نقش بسته بود اما در این خودروی به اصطلاح آمبولانس، حتی خبری از تجهیزات احیاکننده نیز نبود و تنها یک پتو و برانکارد در آن وجود داشت.

در حالی این اتفاق در دیدار دو تیم خوزستانی رخ داد که حضور آمبولانس با تمامی تجهیزات برای هر رویداد ورزشی اعم از فوتبال ضروری است. هرچند به نظر می‌رسد این مساله مهم، بعضا در رقابت‌های استانی مغفول مانده و رعایت نمی‌شود.

سهل‌انگاری در چنین مواردی می‌تواند اتفاقات جبران ناپذیری را رقم بزند.

۲۵۶ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ یک جام آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

استقلال ملاثانی در اولین بازی حذفی مقابل نماینده کنگان به برتری دست پیدا کرد و در دومین بازی جام حذفی که مقابل دیگر تیم‌لیگ‌برتری نفت آبادان بود عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستند با هدایت سیاوش اکبرپور سرمربی جوان خود در زمین حریف در ضربات پنالتی به برتری دست پیدا کنند و شگفتی ساز باشند.

استقلال ملاثانی فصل گذشته با حذف دو تیم لیگ یکی و تیم لیگ برتری مس کرمان شگفتی ساز این رقابت ها بود و تا مرحله یک چهارم بالا آمد و در مقابل هوادار از گردونه رقابت ها حذف شد.

و حالا در سومین دیدار مرحله حذفی باید به مصاف سپاهان بروند تیمی که در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هرچه لیگ هفته های خود را پشت سر گذاشت شرایط این تیم آن چیزی که هواداران می‌خواستند نشد و شش شکست پیاپی و حذف در آسیا و دور شدن از کورس قهرمانی لیگ برتر سپاهان را به جام حذفی رساند.

سیاوش اکبرپور که در نیم فصل دوم هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت و نتایج قابل قبولی با این تیم کسب کرده و یک آمار جالب که از ابتدای این فصل استقلال ملاثانی در لیگ یک به ثبت رسانده این است که این تیم تا به حال در دیدارهای خانگی باختی را نداشته و این مسئله کار را برای هر تیمی در بازی اهواز سخت می‌کند.

استقلال ملاثانی که متشکل شده از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند یک آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده اند که مشابه آن در اسپانیا و تیم اتلتیکو بیلبائو است.

در ترکیب استقلال بازیکنان نامداری از جمله علی حمودی که سابقه بازی در سپاهان هم دارد حضور دارد و دیگر بازیکنانی که سابقه قهرمانی در ایران و حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارند که می‌توان به احسان علوان زاده، محمد اهل شاخه، امید خالدی،وحید نامداری،احمد جبوری، میثم شاهمکوند، دانیال مومنی،امید صیدالیو میلاد پاک پرور حضور دارند که نشان می‌دهد تیم دست و پا بسته ای نیستند.

دیگر خبرها

  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است