Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بعدازظهر امروز رؤسای ستاد ۶ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ در قزوین در منزل یکی از شهدای دوران دفاع مقدس با هم دیدار و میثاق‌نامه دعوت به مشارکت حداکثری مردم را امضا کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، بعدازظهر امروز رؤسای ستاد 6 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 شامل حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید شمس‌الدین موسوی شالی رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، حجت‌الاسلام مجید دایی‌دایی، مهران قاسمی رئیس ستاد مرکزی عبدالناصر همتی، محسن فاطمی رئیس ستاد علیرضا زاکانی، مهدی مهدیخانی رئیس ستاد سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدحسین عباباف‌ها رئیس ستاد محسن رضایی در قزوین در منزل شهید میانه‌ساز با هم دیدار کردند و درباره ضرورت مشارکت حداکثری و ایجاد فضای وفاق و همدلی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری بحث و تبادل‌ نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این نشست صمیمانه هم نماینده کاندیداها میثاق‌نامه دعوت به مشارکت حداکثری مردم را امضا کردند. 

دادستان قزوین: رسانه‌ها از نفوذ خود برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده کنندنامزد اصولگرای شورای شهر قزوین: مطالبات مردم را فدای تعاملات بیجا نمی‌کنیمنامزد اصولگرای شورای شهر قزوین: کمیته تحقیق و تحفص از شهرداری قزوین را تشکیل می‌دهیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات استانداری قزوین انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات مشارکت حداکثری رئیس ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا