Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، عبدالناصر همتی در نامه‌ای خطاب به محسن مهرعلیزاده نوشت: در مسیر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در غیاب جریانات مهم سیاسی برگزار می‌شود، حضرتعالی با آزادگی و صراحتتان نقش ارزنده‌ای به نمایش گذاشته و سعی نمودید تا صدای حذف شدگان این رقابت باشید.

حال که با انصراف خود از ادامه حضور در انتخابات، مسئولیت مرا سنگین‌تر نمودید، از حضرتعالی طلب دعای خیر جهت ادامه این راه پرنشیب و نیز کمک فکری و عملی برای فردای بهتر ایران عزیزمان را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه اقتصادی ایران بدون تعامل قوی با خارج مقدور نیست

عبدالناصر همتی قبلتر در حساب کاربری خود در توییتر نوشته بود:توسعه اقتصادی ایران بدون تعامل قوی با خارج مقدور نیست. از دکتر محمدجواد ظریف برای حضور در کابینه‌ام در پست معاون رییس جمهور یا وزیر خارجه دعوت خواهم کرد.

همچنین همتی توییتی دیگر نوشته بود: «تاریخِ ما را با حسرت نوشته‌اند، حسرت نابهنگامی‌؛ حیف است که در جشن احیای ⁧ برجام⁩ و دست‌افشانی پایان ⁧تحریم⁩، دوباره ملک و ملت را به مخالفان توافق و مشتاقان ⁧انزوا⁩ بسپاریم. حیف است که دوباره شعارزدگی‌ها جای عملگرایی، ماجراجویی‌ها جای ⁧مذاکره⁩ و ظریف‌ستیزان جای ظریف را بگیرند.»

 

پربیننده ترین همتی معاون اقتصادی خود را معرفی کرد / اولین کرد اهل سنت در کابینه دولت نشست خبری دختر شهید سلیمانی +تصاویر محسن هاشمی بستری شد +عکس رفع تحریم جزو اساسی برجام است / از اقدامات ایران نگرانیم رهبر انقلاب: توقف نکنید و تحریم‌ های داخلی را هم دور بزنید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است

شهریار حیدری ؛ نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پارس نیوز، اظهار داشت: پیمان بریکس، پیمان فرامنطقه‌ای است و جمع کشورهای عضو در این گروه صاحب قدرت‌های ژئوپلیتیک و اقتصادی هستند. آمریکا برای همه کشورهای قدرتمند در قاره‌های مختلف، در مواقعی از تهدیدات به عنوان یک ابزار برای تحریم، تنش و برخورد علیه کشورهای مختلف استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه کشورهای قدرتمند برای مقابله با تهدیدات آمریکا به سمت تشکیل پیمان‌های جدید می‌روند، ادامه داد: چندین پیمان از قبیل شانگهای، بریکس و .. شکل گرفته و در آینده نیز احتمال شکل گرفتن پیمان‌های کوچکتر نیز وجود دارد که هدف از تشکیل این پیمان‌ها ، جلوگیری از شکنندگی در مقابل تهدیدات آمریکا و غرب است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: با توجه به قرار داشتن کشور در شرایط تحریم، عضویت جمهوری اسلامی ایران در پیمان بریکس که با رایزنی دولت و وزارت خارجه انجام شد، دستاوردهایی از قبیل تولید قدرت جدید در منطقه، تقویت روابط اقتصادی، دور زدن تحریم‌ها و کمرنگ شدن  و جلوگیری از اثرات تحریم‌ها را به دنبال خواهد داشت.

حیدری در خصوص اثرگذاری تعاملات پارلمانی پیمان بریکس بر روابط دولت‌ها نیز بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره بر تقویت روابط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با کشورهای مختلفی که حاضر به ارتباط دیپلماسی با کشورمان هستند، تأکید دارد. البته هرگونه پیوستن به پیمان‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و همچنین توافق با کشورهای دیگر نیز نیازمند تأیید مجلس است.

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟