Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمبرداری سریال شبکه نمایش خانگی «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده که فیلمبرداری آن در خجیر آغاز شده بود این روزها در لوکیشن شکارگاه ادامه دارد.

پیش از این حسن معجونی برای ایفای نقش ناصرالدین شاه قاجار، الهام کردا در نقش انیس‌الدوله، ترلان پروانه در نقش مارال، شبنم مقدمی و تعدادی دیگر از بازیگران سرشناس برای این سریال انتخاب شده‌ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پریسا شمس، معصومه یزدانی و ابراهیم قربان‌پور تیم نویسندگان این مجموعه را تشکیل می دهند که بخش‌هایی از آن در استانبول قدیم روایت می‌شود.

سریال «آهوی من مارال» که در دوره قاجار و عصر ناصرالدین شاه می‌گذرد در دو فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود، فصل اول ۱۵ قسمت و فصل دوم در ۲۵  قسمت خواهد بود. این سریال به عشق ناصرالدین شاه به دختر روستازاده و ماجراهای اطراف آن، می‌پردازد همچنین داستان‌هایی از کنیزان ترک به میان خواهد آمد. 

در خلاصه قصه این سریال آمده است: «ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه می‌رسد و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان صاحبقران می‌شود حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد. شاه به حکم قدرقدرتی امر می‌کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل‌های دشتش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده‌اش همه خان چوپان...» 

سریال «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده، تهیه‌کنندگی مشترک سعید خندق‌آبادی و بهروز خوش‌رزم تولید می‌شود.

حسن معجونی در نقش ناصرالدین‌شاه در سریال شبکه نمایش خانگی «آهوی من مارال»

۵۷۲۵۹

     

کد خبر 1525934

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران بازیگران تئاتر ناصرالدین شاه آهوی من مارال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران

مجموعه تلویزیونی «مامان اشتباه می‌کند» به کارگردانی فرانسوا‌ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ...

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش آفرینی می‌کنند.

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • (تصاویر) اسکناس دوره ناصرالدین شاه قاجار چه بود و ارزش آن چقدر بود؟
  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • باغ بدشگون به سینمای ایران رسید