Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی زندیه وکیلی» روز چهارشنبه در نشست هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی، افزود: نشست‌های آموزشی لازم برای این افراد به‌صورت برخط و حضوری برگزار شده و جزوه‌های آموزشی در اختیار بازرسان، سربازرسان و بازرسان ویژه انتخابات آتی قرار گرفته‌است.

وی ادامه داد: بازرسان هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی در این دوره از انتخابات در تمامی شعب اخذ رای حضور داشته و فرآیند انتخابات توسط وزارت کشور از طریق بازرسان، سربازرسان و اعضای هیات‌های بازرسی کنترل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی در هنگام انتخابات از جمله مهمترین وظایف بازرسان هیات‌ بازرسی استان برای جلوگیری از تخلف احتمالی از طریق کاندیدها، شرکت کنندگان و برگزار کنندگان بوده و امید است با این پیشگیری کار به تخلف و نظارت این افراد نرسد.

زندیه وکیلی گفت: هماهنگی‌ مناسبی بین هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی، شورای نظارت در شورای نگهبان و شورای نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود داشته و نشست‌های مشترکی برای افزایش هماهنگی این هیات‌ها برگزار شده‌است.

وی ادامه داد: بازرسان این دوره از انتخابات از طریق سامانه‌ای که از توسط وزارت کشور تهیه شده‌است در صورت مشاهده تخلف به صورت برخط این تخلفات را پیگیری و برطرف می کنند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی با یادآوری حضور بازرسان هیات بازرسی در شعب اخذ رای، افزود: با حضور بازرسان در شعب رای در صورت مشاهده تخلف در همان زمان با آن تخلف برخورد می شود.

مدیرکل بازرسی استانداری مرکزی در این نشست گفت: یک‌هزار و ۱۹۰ بازرس، ۷۸ سربازرس و ۱۴ بازرس ویژه وظیفه نظارت و بازرسی برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان را برعهده دارند.

«غلامرضا فتح‌آبادی» افزود: آموزش‌های لازم برای بازرسان در شهرستان‌ها برگزار شده و تجهیزات و تسهیلات لازم مورد نیاز در اختیار آنان قرار گرفته‌است.
وی ادامه داد:  صدور کارت و احکام این افراد امروز یا فردا از طریق سامانه وزارت کشور انجام می شود.
مدیرکل بازرسی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: اعضای هیات بازرسی استان روز جمعه در محل دبیرخانه مستقر و پیش بینی‌های لازم برای سرکشی اعضا از شهرستان‌ها انجام شده‌است.

انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان با سراسر کشور ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی بازرسی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان

جواد احمدپور اظهار کرد: در طرح نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۳۱ فروردین امسال ادامه داشت، ۹ هزار و ۵۰۰ بازرسی از سطح صنوف استان انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلف با مبلغ ۳ میلیارد تومان شده است.
مسوول نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان با اشاره به کسر سهمیه ۲۰ واحد خبازی استان، تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۸۷ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط شد.
احمدپور با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر صنوف مختلف استان، بیان داشت: اکیپ‌های مختلفی بر نحوه عرضه و توزیع کالا‌های اساسی نظارت دارند و هرگونه تخلف را بررسی و به مقام قضائی معرفی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد