Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدینوسیله بر خود فرض میدانم صمیمانه ترین مراتب قدردانی و تشکر خود و همکارانم در فدراسیون ورزش های ناشنوایان را از همکاری و زحمات بی شائبه همه عزیزانی که در برگزاری مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان در جزیره کیش ما را همراهی کردند ، ابراز نمایم.

به گزارش برنا؛ مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2022 ناشنوایان به تازگی در در جزیره زیبای کیش به پایان رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این رابطه دکتر مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور طی پیامی از همه زحمتکشان و دست اندرکاران برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکربه عمل آورد.

پیام تشکر رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان از تمامی عوامل اجرایی برگزاری مسابقات.

دکتر مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان طی پیامی از تمامی عوامل برگزاری مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2022 ناشنوایان در جزیره کیش تشکر و قدردانی نمود. به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان ؛ متن پیام به شرح زیر است:

باسلام:

بدینوسیله بر خود فرض میدانم صمیمانه ترین مراتب قدردانی و تشکر خود و همکارانم در فدراسیون ورزش های ناشنوایان را از همکاری و زحمات بی شائبه همه عزیزانی که در برگزاری مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان در جزیره کیش ما را همراهی کردند ، ابراز نمایم.

از مدیران و مسئولین وزارت ورزش و جوانان،  کمیته ملی المپیک،  روسای هیات های ناشنوایان استانها،  انجمن فوتبال ناشنوایان،  مربیان ، خانواده های ورزشکاران و تمامی عزیزانی که باعث دلگرمی این حقیر و  همکارانم در فدراسیون گردیدند تشکر ویژه دارم ، مطمئنا با کمک عزیزان و تمامی دوستان و دست اندرکاران میتوانیم عدالت و حقوق اجتماعی را که حق مسلم جامعه ورزش ناشنوایان است به آنها برگردانیم.

از تمامی عزیزان در موسسه ورزش و تفریحات سالم و هیأت فوتبال جزیره کیش که  صادقانه و خاضعانه در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات ما را همراهی و همیاری کردند و تیم حفاظت فیزیکی و نیروهای محترم حراست که در ایجاد نظم و انضباط محیط برگزاری مسابقات همکاری لازم را با ما داشتند ، کمال تشکر را دارم.

از داوران عزیز که با قضاوتی کاملا عادلانه و منصفانه ما را در برگزاری مسابقات همراهی کردند و رسانه های تصویری ، شنیداری و نوشتاری که با پوشش مطلوب و پخش مستقیم مسابقه فینال ، باعث معرفی ورزشکاران ناشنوا به ملت ایران شدند ، تشکر ویژه دارم.

 از همکاران خدوم خود در فدراسیون ورزش های ناشنوایان که با تلاش خستگی ناپذیر و مداوم خود این رویداد بزرگ را راهبری کردند،کمال امتنان را دارم.

از تمامی عزیزانی که در برپایی این رویداد ، در روزهای قبل و شروع برگزاری مسابقات تمام تلاشهای خود را به کار گرفتند تا مسابقات به نحو مطلوب برگزار گردد ، تقدیر و تشکر مینمایم و امید است در راستای اجرای اهداف و اقدامات ،شاهد رشد و شکوفایی ورزش های ناشنوایان باشیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ابراهیمی تشکر و قدردانی فدراسیون ورزش های ناشنوایان عوامل برگزاری مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2022 برگزاری مسابقات فوتبال انتخابی المپیک فدراسیون ورزش های ناشنوایان جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:

پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاههای ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:

بدیهی است با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها