Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرستان مناطق و روسای استانی بیمه آسیا از تخصیص مبلغ 500 میلیون ریال کمک بلاعوض به خانواده کارکنان فوت شده در اثر کرونا در بیمه آسیا و پرداخت سری جدید وام به کارکنان تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سرپرستان و روسای شعب با ارسال لوح تقدیر از حسن تدبیر مدیرعامل و هیأت مدیره در ارتباط با تخصیص مبلغ 500 میلیون ریال کمک بلاعوض به خانواده کارکنان فوت شده در اثر کرونا در بیمه آسیا و همچنین پرداخت سری جدید وام ها به کارکنان که در راستای حمایت از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت انجام پذیرفته است، تقدیر و تشکر کردند و این اقدام را در شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا، گام مهمی در جهت اعتلای شرکت و دستیابی به اهداف عالیه آن، توصیف نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش می افزاید، در این پیام ها آمده است که بیمه آسیا در حالی هفتمین دهه فعالیت خود را با موفقیت و قدرتمند آغاز کرده که در سال گذشته تحقق 113 درصدی برنامه تکلیفی، رشد 41 درصدی تولید حق بیمه، ثبت تراز مثبت 3 هزار و 840 میلیارد تومانی و پرداخت روزانه 12.5میلیارد تومان خسارت را تجربه نموده است. در همین حال، از تلاش های ارزنده مسعود بادین، مدیرعامل و همچنین هیأت مدیره توانمند بیمه آسیا در حمایت از کارکنان و شبکه فروش در شرایط خاص شیوع کرونا از جمله افزایش حقوق و مزایای کارکنان، اجرای دورکاری و حمایت ویژه مالی از نمایندگان و شبکه فروش برای دومین سال، قدردانی شده است.
سرپرستان مناطق و روسای شعب استانی بیمه آسیا در پیام های خود اظهار امیدواری کرده اند، با اجرای تدابیر مدیرعامل و همت و تلاش هیأت مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، مشاوران، کارشناسان و همچنین شبکه فروش، مسیر موفقیت بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور در سال 1400 و سال های آتی، تداوم یابد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش