Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@20:31:04 GMT

اندر فضاي تبليغات شوراها !

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۳۴۷۰

خبرگزاری آریا-یادداشت/ابوالفضل وصالی: تلفیق بنرهای کاندیداهای شورا ی شهر که تقریباً ابعاد و اشکال و الوان آن ها با بنر متوفیان منحوس ویروس جهش یافته ی « کرونا » و - یا احیاناً خودکشی از سر فقر و نداری و سرخوردگی عشقی در سطح شهر و محلات پراکنده شده است شهروندان را در بادی نظر در تشخیص دچار مشکل می کند و آدمی در حال عبور خصوصاً با ماشین که لاجرم موجب فدا شدن دقت پای سرعت می شود ؛ در ابهام می ماند که بنر نصب شده مربوط به آدم مرده است یا کاندیدا و چه بسی بنا را بر شک گذارده و فاتحه ای نثار صاحب بنر کند !

از دیگر نکات جالب توجهی که در تبلیغات عمومی نامزدهای شورای شهر مزین به پسوند « اسلامی » می توان مشاهده کرد بنرهای منقش به تصاویر بسی چهره های مونث و مذکر شناخته شده می باشد که به اتهام انواع و اقسام خیانت و دزدی و سوء استفاده از بیت المال سابقه ی حبس و آب خنک خوردن دارند و ظاهراً در سایه ی رافت اسلامی دوباره تایید صلاحیت شده اند تا پای صندوق های رای انتخابات نظام « مقدس » اسلامیِ مدعی « فساد ستیزی » را گرم و پرشور فرموده و مشت محکمی بر دهان یاوه سرایان شرق و غرب ( به غیر از روس و چین ) بکوبند !

حالا بماند که جمع کثیری از تصاویر نامزدها متعلق به حضراتی اعم از مونث و مذکر و - اللهُ اعلم مخنث - می باشد که در زمان حال و ماضی سبقه ی زحمت وکالت شهروندان را به لطایف الحیلی در این نهاد مردم سالار احراز فرموده و منشاء کلی تصویب طرح و لایحه ی هبه و تخفیف از جیب مبارک موکلان به لَه از ما بهتران شده و هکذا کلی استخدام اعوان و انصار گردیده و لابد طعم شیرین آن سابقه ی حضورها چنان زیر دندان مبارک شان مزه کرده که علیرغم تحمل آن مشقت ها و آب خنک خوردن ها و تازیانه نوش جان کردن ها دوباره هوای خدمت بر سرشان زده است ! اجرکم عندالله .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالی از لطف دو نکته نیز نیست که اولاً انگاری ماشالله هزار ماشالله در فضای تبلیغاتی انتخابات - زبانم لال - انگاری لوله ی دکتری ترکیده باشد و از فوران آن لقب پیشوند نام کثیری جماعت نامزد که احیاناً فرق پایان نامه و پایان کار را نمی دانند مستفیض شده باشد و دردناک تر اینکه با این همه دکتر ، شهر بالاخص بعد از ظهور شوراها بسی ناجوانمردانه مریض احوال است !

دوم اینکه از میان انبوه نامزدهای کلان شهر تبریز که باید عنوان « شهر عجایب » را نیز - به برکت بروز کلی ادله ی بالغ بر مثنوی هفتاد من کاغذ - در کنار شهر اولین ها بر پسوند آن افزود ، به ندرت آدمی هویداست که از منصب و مقام دولتی خویشتن خویش بهر شرکت در انتخابات دل کنده - و به قولی استعفاء دهد - و به صرافت خدمت به خلق در شورا بیافتد ، و عجیب است این احساس تکلیف و مسوولیت شرعی و اجتماعی فقط در دوران بازنشستگی و برقراری مستمری و اخذ پایان کار و امتیازات آنچنانی و نیل به بیکاری ، وجدان حضرات را به وجد می آورد !

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتخابات شوراهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی

ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲۰ ساعت تا پایان تبلیغات/لیست‌ها پشت خط ماراتن ۲۱ اردیبهشت
  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • اطلاعیه|زمان تبلیغات انتخابات مجلس ۸ صبح فردا پایان می‌یابد
  • ۸ صبح فردا زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد