Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین  کرمان ،متن این بیانیه به شرح زیر است :

28 خرداد و موعد شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تقارن با هفته مبارک دهه کرامت با شکوه و جلالی مضاعف فرا می رسد.

روزی که اراده ملی در تعیین سرشت و سرنوشت سیاسی و اجتماعی و ... از سوی ملت غیور و سربلند ایران با حضوری چشمگیر و متعهدانه تجلی خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بی شک این فرصت خجسته، تداوم همان الطاف بیکران الهی است که در پیروزی انقلاب اسلامی ایران تجسم یافت و به بیانی دیگر محکی است برای سنجش جایگاه فرزند خلف انقلاب یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی در قلب و روح مردمی که با تکیه برخون پاک شهدا و پیروی از امام شهدا، حاکمیت آن را انتخاب کردند.

هنگامه حماسه آفرینی دیگری در پیش رو است تا در این برهه حساس که دشمنان این مرز و بوم با تهاجمی بی رحمانه، نام و مرام و نظام این سرزمین را نشانه رفته اند؛ با شکست تلاش مذبوحانه خود مواجه شده و از رسوخ به تمامیت ارضی و نفوذ به حریم آزادی و استقلال میهن عزیزمان نا امید شوند.

به یقین حضور گسترده مردمی به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در انتخابات، حفظ حرمت خون هایی است که در راه پاسداری از این خطه و مردم مومن، مجاهد و وارسته اش نثار شده و تا ابدیتی محض همگان را به ادامه مبارزه برای غرور و اعتبار ملی و بالندگی و سرافرازی وطن اسلامیمان فرا می خواند.

ما کارکنان اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ضمن اعلام حضور یکپارچه در انتخابات پیش رو ، از تمام مردم شریف  به خصوص اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان دعوت می نماییم که این مجال زیبا و باشکوه را در گزینش اصلح ترین و شایسته ترین گزینه برای مسئولیت های کاندیدا شده مغتنم شمرده و در حریم تاسی از فرمایشات ولی فقیه و رهبر عزیزمان حضرت آیت الله خامنه ای با مشارکت آگاهانه وپر صلابت خود در انتخابات، حماسه ای دیگر در مسیر اقتدار و اعتلاء جمهوری اسلامی ایران و حفظ حرمت ملی و برافراشتن پرچم امنیت و صلابت ایران نه تنها در منطقه و بلکه در سراسر گیتی خلق کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند

 دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور: فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با دانشجو گفت: خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین و غزه بی نظیر است.

وی افزود: اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم می‌کنیم و در همین راستا از فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد