Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،آیت الله «رسول فلاختی»در مراسم تشییع پیکر پاک شهید یوسف زنجانی‌پور قنبری تشکیل گروه‌های موهومی چون داعش و جبهه النصره با هوس‌های قدرت‌های جهانی و استکبار جهانی را برای محو اثر شهادت و جهاد در راه خدا دانست و گفت: امروز اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم و آباد را در دنیای مادی داشته باشیم باید راه شهیدان را پیشه خود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شهدا برای حفظ اسلام وانقلاب اسلامی جان خود را نثار کردند که اقدامی مجاهدانه است افزود: امروز جهاد دیگری پیش روی ما است و آن حضور در انتخابات است.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه ایران اسلامی در برهه حساس کنونی اذعان کرد: دشمن به دنبال کمرنگ کردن انتخابات است و لحظه به لحظه کشورمان را رصد می‌کند تا ببیند ملت ایران در این انتخابات چه خواهند کرد.

فلاحتی با بیان اینکه ملت ایران ادامه دهنده راه شهدا هستند و شهیدان به ما آموختند که جهاد در راه خدا توقف ندارد تاکید کرد: سلامت و سعادت جامعه، رهایی از سلطه سلطه‌گران جهانی، آزادی و نجات امت اسلامی، هریت و عمل به تکالیف الهی در سایه جهاد در راه خدا است و این خطوط قرمزی است که از شهدا آموختیم.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای جهادی است که باید با تاسی به شهدا ادامه دهیم تصریح کرد: با شهیدان پیمان می‌بندیم که راهتان را با قدرت و صلابت ادامه خواهیم داد.

گفتنی است، شهید یوسف زنجانی‌پور قنبری در سن ۲۱ سالگی در تاریخ بیست و یکم تیرماه ۱۳۶۷در منطقه زبیدات به شهادت رسید و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر پاک این شهید تازه تفحص شده که از شهدای نیروی انتظامی است بعد از ۳۳ سال شب گذشته به زادگاهش بازگشت و امروز بعد از تشییع در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در روستای گرفم خمام آرام می‌گیرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رسول فلاحتی گیلان نیروی انتظامی جهاد در راه خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت