Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – وحید هاشمیان در آیین استقبال و تجلیل از ملی پوشان تیم فوتبال کشورمان اظهار داشت: این موفقیت را به همه مردم تبریک می‌گویم به ویژه اینکه پیروزی ما در سایه شرایط بسیار سختی حاصل شد. همان گونه که می‌دانید شکست ما مقابل عراق و بحرین در دور رفت و همچنین تصمیم ناعادلانه‌ای که ضد کشورمان گرفته شد، شرایط را بسیار سخت کرد، اما کشور ایران یک ویژگی بسیار بزرگ دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر موقع کشورمان در شرایط سختی قرار می‌گیرد کار‌های خیلی بزرگی انجام می‌دهد و این کار بار دیگر در فوتبال ما انجام شد. بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که من در کنارشان بودم، با تمام وجود و تک تک سلول‌هایشان به فکر ایران بوده و تلاش کردند. کادر فنی، پشتیبانی و فدراسیون فوتبال هم که شرایط بسیار سختی داشت، هیچ کم و کاستی برای ما نگذاشت و همه امکانات را فراهم کرد.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: اتحاد ملی که بین رسانه‌ها، مردم و مسئولان به وجود آمد سبب شد بتوانیم نتیجه بسیار خوبی بگیریم و سبب ایجاد خوشحالی مضاعفی در کشور شویم. وقتی تیم ملی فوتبال می‌تواند تا این اندازه در شادی و غرور مردم تأثیر بگذارد، قطعا باید بیشتر به این ورزش توجه شود.

هاشمیان تصریح کرد: برای رسیدن به جام جهانی و کسب نتایج خوب در آن مسابقات که فقط فوتبالی نیست، بلکه مسائل سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و غرور جامعه ما را نشان می‌دهد، فقط نمی‌توانیم به تیم ملی وابسته باشیم بلکه نیاز به اتحاد ملی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری و حمایت همه‌جانبه داریم.

وی ادامه داد: در دور بعدی بازی‌های ما بسیار سخت‌تر می‌شود. کشور‌هایی که در آسیا از ما جلوتر هستند، از لحاظ برنامه‌ریزی و امکانات کارشان را از قبل شروع کردند، فدراسیون فوتبال به تنهایی قادر نیست تمام مشکلات را رفع کند بلکه باید حمایت شود، امیدوارم پس از سپری کردن دور مقدماتی بعدی و صعود به جام جهانی باعث افتخار کشورمان شویم و بتوانیم نام ایران در جهان بالا نگه داریم. بیشتر بخوانید: مهدوی: ملی‌پوشان وارد بازی عراقی‌ها نمی‌شوند/ اسکوچیچ اقتدارش را نشان داد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران وحید هاشمیان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن

درخشش مهاجم ایرانی تیم فوتبال آویسپا فوکوکا در لیگ ژاپن ادامه دارد؛ این بار با زدن گلی تماشایی. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آویسپا فوکوکا امروز (جمعه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ J1 ژاپن، میزبان تیم گامبا اوزاکا بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی آویسپا که ستاره بی‌چون و چرای تیمش طی هفته‌های اخیر به شمار می‌رود، در دقیقه 22 با ضربه‌ای استثنائی دروازه میهمان را گشود. زاهدی هنگامی که توپ را در زمین آویسپا در اختیار داشت، متوجه خروج سنگربان گامبا اوزاکا از دروازه خود شد و بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد که این توپ تبدیل به گل شد.

دست بالای رُم برای پایین آوردن رقم بند خرید آزمون

 

.

 

زاهدی در دقیقه 69 تعویض شد و جای خود را به یوتا مائجیما داد.

تیم آویسپا فوکوکا با این پیروزی، 15 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به رقیب امروز خود، در جایگاه نهم جدول لیگ J1 ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود