Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@12:22:36 GMT

قیمت لوله داربست چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۴۲۲۳

قیمت لوله داربست چگونه است؟

آیا چیزی در مورد قیمت لوله داربست میدانید؟ یا قیمت این وسیله ی کاربردی به چه عواملی بستگی دارد؟ آیا با به کارایی دستگاه خم و برش میلگرد آشنایی دارید؟ جهت پاسخ به این سوالات مهم و اساسی ما را تا پایان این مطلب مفید همراهی نمایید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیا چیزی در مورد قیمت لوله داربست میدانید؟ یا قیمت این وسیله ی کاربردی به چه عواملی بستگی دارد؟ آیا با به کارایی دستگاه خم و برش میلگرد آشنایی دارید؟ جهت پاسخ به این سوالات مهم و اساسی ما را تا پایان این مطلب مفید همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از اینکه در مورد قیمت لوله داربست صحبت نماییم، بهتر است اول بدانیم که لوله داربست چیست، انواع لوله داربست کدامند چه کارایی هایی دارند؟

لوله داربست برای ساخت انواع سازه های فلزی به کار گرفته می شوند. استفاده از این وسیله ی کاربردی برای این است که پیمانکاران و کارگران به آسانی به برخی نقاط سخت و دشوار دسترسی پیدا نمایند. این لوله ها با کمک پیچ و مهره از نوع داربستی به هم وصل خواهند شد و به آسانی هم می توان آنها را از هم جدا کرد.

از آنجایی که امروزه ساختمان ها و آپارتمان های با متراژهای بسیار گوناگونی ساخته می شوند در نتیجه  به لوله داربست هایی با ابعاد های بسیار گوناگونی نیاز است. این لوله های کاربردی از فولاد سیاه ساخته می شوند. این لوله ها به وسیله ی بست به یکدیگر وصل خواهند شد. این روزها لوله های داربست با وزن های بسیار گوناگونی تولید و عرضه ی بازار شده اند.

 


قیمت داربست فلزی

جک سقفی

انواع جک سقفی و انواع لوله داربست فلزی توسط گروه مدرن سازان تولید خواهند شد. جک های سقفی در حقیقت یکی از تجهیزات بسیار ضروری در انواع پروژه های عمرانی و ساختمانی می باشند، برای ثابت نگه داشتن همچنین تحمل وزن سقف ساختمان تا پایان ساخت آن به کار گرفته می شوند. جک سقفی در دو مدل سنگین و سبک تولید خواهند شد. انواع سنگین آن در قیاس با انواع سبک مقاومت بیشتری دارند.

قیمت جک های سقفی سفارشی در قیاس با جک های معمولی بیشتر است. قیمت جک سقفی با توجه به کیفیت و متریالی که در ساخت آن به کار گرفته می شود متفاوت است. در واقع قطر، وزن و ضخامت جک سقفی بر قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد.

دستگاه خم و برش میلگرد

یکی دیگر از ابزار پرکاربرد دستگاه خم و برش میلگرد در صنعت ساختمانی است. این وسیله ی کاربردی سبب افزایش مقاومت کششی بتن خواهد شد. همانطور که میدانید میلگردها به صورت میله های بسیار طویلی هستند بنابراین لازم است قبل از استفاده از آنها بر اساس اندازه ی که مورد نیاز است برش داده شوند یا اینکه خم شوند. برای این کار از این دستگاه کاربردی استفاده می کنند.

مشخصات لوله داربست

لوله داربست ها در دو نوع فولادی و گالوانیزه هستند و در سایزهای گوناگونی در دو نوع سنگین و سبک ساخته خواهند شد. یکی از متداول ترین سایز لوله های داربستی 2/11 اینچ می باشد و در صنعت از آن به نام لوله 5 یاد می کنند. بیشترین ضخامت های این نوع لوله های داربستی به ضخامت 5/2 و 2 میلیمتر می توان نا اشاره نمود.

قیمت لوله داربست به چه عواملی بستگی دارد؟

انواع لوله داربست

این روزها لوله داربست با وزن ها و ضخامت های بسیار مختلفی تولید می شوند. لوله داربست های 14 و 17 کیلویی پرکاربردترین و پرفروش ترین لوله های داربستی هستند و بیشتر برای کارهای صنعتی، ساختمانی و داربست بندی استفاده می شوند.

بهتر است بدانید که طول تمامی لوله های داربستی در کارخانه تولید شده همگی 6 متر هستند. چنانچه به ابعاد بزرگتر یا کوچکتری نیاز دارید به راحتی می توانید آن را طبق اندازه ی کاربردی و دلخواه  افزایش ( به وسیله ی اتصال داربست)  یا کاهش ( با کمک دستگاه برش لوله) داد.

محاسبه ی قیمت لوله داربست

نکته ی قابل توجهی که در رابطه با این موضوع بایستی به آن توجه ویژه نمود این است که به کمک محاسبه ی وزن لوله داربست، با آسانی می توان به قیمت لوله داربست  دست یافت.     

جالب است بدانید که قیمت لوله داربست به صورت روزانه در حال تغییر است. با توجه به آنکه نرخ ارز هر روزه در حال تغییر است، قیمت ثابتی ندارد. بنابراین به طور دقیق نمی توان قیمتی را کانال یا سایت درج کرد. همانطور که میدانید لوله داربست کاربردهای بسیار گوناگونی نخواهند داشت اما ناگفته نماند که حجم استفاده آر آنها بالا می باشد. برخی از کاربردهای لوله داربست عبارت اند از:

* جهت دسترسی به نقاطی که ارتفاعی بیشتر از 2 متر دارند نیازمند به نصب داربست هستیم. در واقع لوله داربست ها، اسکلت بندی این نوع سازه ها را تشکیل می دهد. * کاربرد بسیار وسیعی در پل سازی و سوله سازی دارند.

شایان ذکر است بدانید که قیمت لوله داربست برای افراد فعال در حوزه ی ساختمان بسیار با اهمیت می باشد.


استعلام قیمت لوله داربست از مدرن سازان

قیمت لوله داربست به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت لوله داربست بر اساس عوامل گوناگونی محاسبه خواهد شد. قیمت لوله ها بر اساس ۳ مشخصه ی متراژ، وزن و شاخه  ای محاسبه خواهد شد.

در حقیقت مشخصات ظاهری و ویژگی های فنی لوله داربست تعیین کننده ی این است که توانایی تحمل بار لوله تا چه حدی است. به همین ترتیب وزن لوله هم تغییر خواهد کرد. در نتیجه قیمت لوله داربست ۵ متری و 6 متری متفاوت می باشد.

راهنمای خرید

بهتر است بدانید که قیمت لوله داربست با توجه به ضخامت داخلی آن متفاوت است. بایستی بر طبق نیاز پروژه در انتخاب و خرید دقت نمود. نکته ی قابل توجهی که در هنگام خرید این نوع لوله ها به شما کمک آسانی می کند این است که بعد از اطلاع دقیق از قیمت آن به آسانی می توانید تشخیص نمایید که لوله چند اینچ است و از چه نوع فلزی تهیه شده است. قیمت لوله داربست که 6 متری هستند در قیاس با ۳ متری بیشتر است.

خرید از مدرن سازان

همانطور که در متن بالا در رابطه با این موضوع اشاره نمودیم قیمت لوله داربست بر اساس نرخ ارز تعیین می گردد و هر روزه در حال تغییر است، و نمی توان قیمت مشخصی را برای آن تعیین نمود می توانید برای استعلام از قیمت روزانه ( لوله داربست و جک سقفی) و خرید ( انواع لوله داربست، جک سقفی و دستگاه خم و برش میلگرد) به وب سایت ما به نشانی www.modernsazan.com  مراجعه نمایید و از راهنمایی ها و مشاوره های ما استفاده نمایید.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: چه عواملی بستگی وسیله ی کاربردی قیمت لوله داربست لوله های داربست لوله داربست ها لوله داربست خواهند شد ی داربست لوله ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح زیر اعلام کرد؛

هر کیلوگرم بادمجان ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم بادمجان دلمه و لامپی ۱۴ هزار تومان

هر کیلوگرم پیاز سفید صدفی نو ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان

هر کیلوگرم پیاز زرد ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم پیاز قرمز ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان

هر کیلوگرم انواع پیاز ریز ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم تره فرنگی ۲۵ هزار تومان

هر کیلوگرم ذرت شیرین ۲۸ هزار تومان

هر کیلوگرم ذرت معمولی ۱۴ هزار تومان

هر کیلوگرم سبزی پاک کرده ۳۳ هزار تومان

هر کیلوگرم انواع سبزی جور ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان

سبزی خوردن پاک کرده بسته بندی ۳۰۰ گرم ۳۳ هزار تومان

هر کیلوگرم نعنا جعفری ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان

هر کیلوگرم سیب زمینی ریز ۱۱ هزار تومان

هر کیلوگرم سیر تازه با برگ ۳۷ هزار تومان

هر کیلوگرم فلفل دلمه‌ای رنگی ۲۵ هزار تومان

هر کیلوگرم فلفل دلمه سبز ۲۵ هزار تومان

هر کیلوگرم انواع فلفل ریز (شیرین، تند، کبابی و غیره) ۲۵ هزار تومان

هر کیلوگرم فلفل کاپی و شمشیری ۳۳ هزار تومان

هر کیلوگرم کاهو پیچ (سالادی) ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم کاهو رسمی پاک کرده ۱۶ هزار تومان

هر بسته کاهو فرانسوی ۲۷ هزار تومان

هر کیلوگرم کدو مسمایی ۲۱ هزار تومان

هر کیلوگرم کرفس ۱۲ هزار تومان

هر کیلوگرم کلم بروکلی ۲۰ هزار تومان

هر کیلوگرم کلم سفید ۷,۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم کلم قرمز ۷,۵۰۰ هزار تومان

هر کیلوگرم گوجه فرنگی بوته رس ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان

هر کیلوگرم گوجه فرنگی گلخانه‌ای و خوشه‌ای ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان

هر کیلوگرم گوجه فرنگی گیلاسی، زیتونی، ریز فله و غیره ۴۵ هزار تومان

هر کیلوگرم لوبیا سبز قیطونی ۳۲ هزار تومان

هر کیلوگرم هویج فرنگی و ایرانی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان

کد خبر 6090959

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!