Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@20:41:14 GMT

تلاش برای پرداخت بدهی کالدرون از صندوق AFC

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۴۲۷۹

باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است بدهی کالدرون را از AFC بپردازد

باشگاه پرسپولیس به دنبال پرداخت بدهی کالدرون از طریق AFC است.

به گزارش طرفداری، مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز برای پرداخت بدهی سنگین کالدرون به درآمدزایی مناسبی نرسیده اند. ضمن این که دریافت این مبلغ به صورت قرض نیز کار بسیار سختی است و کمتر فرد یا نهادی وجود دارد که این مبلغ را به شکل قرض در اختیار سرخ پو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شان قرار دهد.

برهین اساس آخرین تدییر باشگاه پرسپولیس این است مطالبات گابریل کالدرون و خواکین را از طریق پاداش آسیایی اش پرداخت کند. طی چند هفته اخیر تلاش های باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی ۵۸۰ هزار دلاری کالدرون و  ۱۰۰ هزار دلاری خواکین نتیجه ای نداشته است و به همین دلیل مدیران پرسپولیس نامه نگاری های خود را با AFC برای پرداخت این مبلغ از پاداش آسیایی آغاز کرده اند تا این بدهی 700 هزار دلاری از مبلغ پاداش آسیایی سرخ ها کسر شود.

حالا باید دید در نهایت AFC با این درخواست موافقت خواهد کرد یا نه چرا که به نظر می رسد این آخرین راهکار مدیران پرسپولیس برای پرداخت بدهی کالدرون است.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس بابت حضور در فصل  ۲۰۲۰ رقابت های لیگ قهرمان آسیا مبلغ دو میلیون و هفتصد هزار دلار طلبکار و از فصل اخیر لیگ قهرمانان ( ۲۰۲۱ ) حدود ۳۰۰ هزار دلار طلبکار است.

 

بیشتر بخوانید:

هدف ویژه جعفر سمیعی در پرونده گابریل کالدرون

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس دردسر 9 میلیارد تومانی استقلال در شرایط بحرانی باشگاه / اختصاصی طرفداری مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس رییس AFC از رییس فدراسیون فوتبال ایران دلخور است ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا جانی ریورا، اسطوره میلان: نمی خواهم با واکسن زدن بمیرم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای پرداخت بدهی باشگاه پرسپولیس بدهی کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ قراردادی با موضوع ارائه خدمات کارگزاری بیمه فی‌مابین شرکت بیمه تجارت نو و کارگزاری رسمی بیمه مهرآفرینان‌اسطوره‌بین‌الملل منعقد می‌گردد که در ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ نیز الحاقیه‌ای درخصوص چگونگی اجرای تعهدات بیمه‌گر با توافق طرفین ضمیمه قرارداداصلی می‌شود. پس از گذشت چندین سال دو طرف بر سر تعهدات قراردادی از قبیل کارمزد خدمات انجام شده به اختلاف رسیدند که موضوع منجر به دعوی حقوقی و صدور حکم مرجع قضایی شد. پس از یک سال اجرائیه حکم صادر گردید؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2r

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد