Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد جوانان آیت‌الله رئیسی در تشریح فرآیند ایده پردازی سامانه "رئیسی جوانان" عنوان کرد: در این انتخابات برای اولین بار ایده ستادهای الکترونیک توسط ستاد مرکزی جوانان شکل گردید؛ این ایده با نظر به تاثیر فضای مجازی و محدودیتهای ایجاد شده بدلیل شرایط کرونایی شکل گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین کیانی مسئول ستاد جوانان آیت‌الله رئیس در تشریح فرآیند ایده پردازی سامانه "رئیسی جوانان" عنوان کرد: در این انتخابات برای اولین بار ایده ستادهای الکترونیک توسط ستاد مرکزی جوانان شکل گردید؛ این ایده با نظر به تاثیر فضای مجازی و محدودیتهای ایجاد شده بدلیل شرایط کرونایی شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانی در خصوص زیرساخت فنی سامانه بیان داشت: این سامانه تنها ظرف یک هفته توسط گروه فناوری ستاد مرکزی جوانان برنامه نویسی و راه اندازی شد که علاوه بر اطلاع رسانی، تلویزیون اینترنتی، فرم ساز و ... را در قالب یک سامانه چندکاره شامل می‌شود. وی ادامه داد: با طراحی و تولید اقلام تبلیغاتی سامانه از جمله پوستر و تیزر تبلیغاتی فراخوانی صادر شد و در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر ثبت نام صاحبان کانال، گروه و صفحات شخصی و گروهی حامی آیت الله رئیسی در ستاد الکترونیک "سامانه جامع رئیسی جوانان" حدود 2 هزار نفر فعال مجازی از سراسر کشور در این فراخوان ثبت نام کردند که از این میان نزدیک به 1200 ستاد الکترونیک شناسایی، تائید، جذب و ساماندهی شد. کیانی بیان داشت: ستادهای ثبت نام شده در وهله بعدی وارد فاز عملیاتی شدند. هر کدام بنا بر حوزه فعالیتشان در گردانهای سایبری مختلف تقسیم بندی شدند تا ضمن دعوت مردم به مشارکت بالا در انتخابات، آنها را با کاندیدای اصلح آشنا کنند. این فعالیت تا پایان تبلیغات همچنان ادامه خواهد داشت. وی دعوت از مردم برای حضور در انتخابات را اقدامی سازنده عنوان کرد و اظهار داشت: در کمپین دعوت دفترچه راهنمای 28 صفحه ای آماده شد و به 6 هزار نیروی تبلیغی سراسر کشور بعنوان سرگروه ارسال شد تا ضمن آموزش نیروهای خود فاز عملیاتی دعوت 5 میلیون زنگ، پنج میلیون رای را شروع کنند. این فعالیت هم اکنون بصورت گسترده با هماهنگی ستاد مرکزی جوانان در حال انجام است. مسئول ستاد جوانان آیت‌الله رئیسی افزود: حدود سه هزار نفر نیروی فعال رسانه ای در توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی با برنامه ریزی ستاد مرکزی جوانان در یک کانال تلگرامی عضو شدند و  متناسب با شرایط اقتضائی رقیب اقدام به عملیات رسانه می کنند. کیانی ضمن اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در فضای مجازی خاطرنشان کرد: تولید بیش از 10 کلیپ جذاب وایرال شده در فضای مجازی و حدود 50 عکس نوشته و پوستر از دیگر اقدامات همکاران سامانه در این فرصت کم بوده است که همگی با بهره بردن از نیروهای خودجوش صورت گرفته است.   انتهای پیام/            

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد مرکزی جوانان رئیسی جوانان فضای مجازی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی