Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:59:04 GMT

اجماع ۱۱ هزار نفری حقوقدانان و وکلا در حمایت از رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۴۵۲۴

اجماع ۱۱ هزار نفری حقوقدانان و وکلا در حمایت از رئیسی

به گزارش خبرگزاری فارس، ۱۱ هزار نفر از اساتید حقوق، وکلا، کارشناسان رسمی، سردفتران و دفتریاران، مشاوران، فارغ التحصیلان و دانشجویان حقوق در بیانیه خود اشاره کردند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بهترین نامزد در انتخابات ریاست جمهوری برای تحقق پیشرفت همه‌جانبه و احقاق حقوق شهروندان است.

جامعه حقوقی کشور با برشمردن ویژگی‌های سید ابراهیم رئیسی و اشاره به عملکرد موفق وی در قوه قضاییه، حمایت قاطع و همه‌جانبه خود را از او در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لیست اسامی اساتید مبرزی همچون دکتر عباس کریمی، عضو‌ هیئت علمی دانشگاه تهران، دکتر توکل حبیب‌زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق، دکتر خیرالله پروین، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، ‌دکتر اکبر طلابکی، عضو‌ هیئت علمی دانشگاه تهران، دکتر نژندی‌منش، عضو‌‌ هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر مؤمنی راد، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، دکتر ابراهیم‌ عزیزی، عضو‌ هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، دکتر الهه مرندی، عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا، دکتر خدیجه مظفری، عضو هئیت علمی دانشگاه الزهرا، دکتر رضا زهروی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، محسن بزرگی حقوقدان، سعید باقری حقوقدان و وکیل دادگستری، دکتر میترا ضرابی عضو هیئت علمی دانشگاه، دکتر مهدی شعبان نیا منصور استاد دانشگاه، دکتر رسول مظاهری، حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، دکتر مسعود راعی، حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان به چشم می‌خورد.

پیش از این اقشار مختلف از جمله جبهه مردمی اصلاحات و جامعه اهل سنت کشور نیز در بیانیه‌های جداگانه‌ای حمایت قاطع خود را از سید ابراهیم رئیسی اعلام کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وکلا هیئت علمی دانشگاه تهران عضو هیئت علمی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228990 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود در مناطق سیل زده (فیلم)
  • ببینید | بی اعتنایی وزیر ابراهیم رئیسی به سخنان استاندار تبریز در جلسه رسمی
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی
  • شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود + ویدئو
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!